Ma mare, ma vida.

Un relat de: _ampariues

'

Perque eres el meu ídol des que em vas portar al mon.
Perque sense tu, jo no seria res del que ara soc.
Perque m'has ensenyat tot el que sé.
Perque eres la millor.
Perque saps com fer-me riure cuan les llàgrimes m'arriben fins als genolls.
Perque m'escoltes.
Perque m'encanta escoltar-te.
Perque cada paraula que em dius, es una com una gota d'aigua freda en mig del desert.
Perque m'has sabut portar pel bon camí, ajudant-me a 'esquivar' els problemes i a resoldre'ls cuan ja els tenia.
Perque sí, mare, perque t'ho mereixes mes que ningu!
Perque eres ma mare i eres ma vida.
Perque t'estime com a res en este mon.
Perque no puc alçar el cap de terra cuan et veig malament.
Perque el meu dolor ha sigut fins ara el teu també, i vull que sàpigues que cuan tu plores, jo encara plore mes. I que cuan tu rius, em fas la noia mes feliç del mon.
Perque no puc amagar lo molt que t'admire.

Perque sí, i prou, que ja no se m'ocorren més paraules, que no hi ha paraules suficients per explicar el que sento.

Mare, t'estime!

Mare, jo cuan siga gran vuic ser com tú!

Comentaris

  • Que dolc¡[Ofensiu]
    Xunxi | 17-07-2010 | Valoració: 10

    Que dolc¡¡
    Una abraçada de xocolata ¡¡¡¡ tens 16 anys d´ edat però ets molt gran en expressar dolçor en els teus escrits, avui has guanyat una lectora nova.

  • cal dir t'estimo.[Ofensiu]
    Nyanga | 25-08-2009

    Preciós relat, precioses paraules per la persona més important del teu món...Ojala tothom fos com tu, capaç d'expressar aixi els sentiments, tan forts, tan punyents i alhora tan dolços...perquè si, que carai! S'ha de dir T'ESTIMO quan ho sents, i cal dir-ho perquè ens fa grans.

    Si no ho ha vist encara, ensenya-li l'escrit a la teva mare, estic segura que plorarà d'alegria i d'il.lusió, d'admiració cap a aquesta filla, petit tresor poetic que té al seu costat!

    Felicitats i gràcies pel comentari, jo també segueixo llegin-te!

l´Autor

Foto de perfil de _ampariues

_ampariues

15 Relats

42 Comentaris

15668 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
El meu correu: adeamparo@gmail.com

Només tinc 16 anys, i moltes ganes de Viure.
Les meues passions: RIURE, ESTIMAR, ESCRIURE.

Sóc fanàtica de la literatura i la música, no hi ha remei.

Gràcies per llegir-me i comentar-me :)