Un somni i un malson

Un relat de: Laia Roca Codina

Podria dir-te moltes coses. Que m'agrades, que et trobo a faltar, que penso en tu, que em fas feliç... Què sé jo.
Però sé que no és això el que vols sentir.
Me fas por. Perquè no sé què vols de mi.
Hi ha vegades que crec que te'n rius. D'altres que et veig sensible.
Em confons. Em fas perdre el nord. Em fas tornar boja.
Et necessito i sé que no hauria de dir-t'ho. Perquè t'estic donant poder per fer-me mal.
I, de vegades, ho fas tan bé...
Ets un somni i un malson. Com és possible que m'importis tant?
Penso en tu. En el teu "jo" bo, el sensible, el que em fa cas. El que va gaudir una nit amb mi. El que em fa sentir segura. El que em fa posar tendre. El que m'estimo.
Encara que sé que l'altre "jo" és més fort i s'ho passa bé veient-me patir.
Pateixo per tu. I sembla que no t'importa el més mínim.
Ets com el mar. Encisador i perillós. Càlid i fred. Proper i llunyà. Profund.
M'atreus tant!!!

Comentaris

  • Hola Laia[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 30-04-2007 | Valoració: 8

    T'he descobert mirant "els ultims comentats" i he aprofitat per llegir-me els teus relats/poesies. De tots, aquest és el que més m'ha agradat. Penso que m'ha atret, sobre tot, el to de sinceritat i el coratge amb el que expreses tota una barreja de sentiments que has abocat en el relat.
    Ha de ser difícil viure una relació amb una persona com la que descrius, i pot abocar fàcilment a la inseguretat. Tot i així, a vegades ens capfiquem donen voltes i més voltes quan en realitat és fàcil que el cor digui el que ha de dir en el moment oportú. Si un dia, a la balança hi pesa només un gram més el patiment que la felcitat, pot ser que es torni rebel i busqui la llibertat que ara sembla que no té.
    Veig que fa temps que vas penjar el relat. Espero que hagis tingut sort.
    I, si pots, segueix escrivint, ho fas força bé.
    Una abraçada

  • és perillós...[Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 14-01-2006 | Valoració: 8

    estar amb una persona com la que descrius... compte!!
    Segueix escrivint, sé que milloraràs! petons.

l´Autor

Laia Roca Codina

6 Relats

26 Comentaris

7426 Lectures

Valoració de l'autor: 8.76