Km 207,5

Un relat de: Laia Roca Codina

He vingut per l'autopista.
He tornat a passar per on ho havia fet amb tu.
Se feia fosc. No hi havia els núvols que tant em van agradar. Ni el cel era tan blau com aquell dia. Ni m'he aturat a l'àrea de servei per fumar. Ho puc fer al cotxe. Tampoc hi havia l'aire condicionat. Ni anava de copilot en un cotxe que més aviat sembla un avió.
Però cap d'aquests detalls és important.
No hi eres tu.
No podia mirar-te.
No tenia la teva presència.
No podia agafar-te la mà.
No podia mirar-te mentre conduïes.
Anava sola. Sense tu. I amb tu.
Un nus al cor em deia que no hi eres. Una sensació de calma em deia que hi seràs.
T'estimo.
Mirava els arbres, les muntanyes, el cel, els estels, i no em sentia sola.
Tot això ho he vist amb tu. Tot això ho he sentit amb tu.
I no sentia nostàlgia, ni melangia. Me sentia feliç, perquè sé que t'enyoro, perquè sé que t'estimo, perquè sento que m'estic omplint de tu.
I, sobretot, perquè també sé què sents per mi.

Comentaris

  • TRIST[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 30-04-2007 | Valoració: 8

    UN VIATGE SENSE UN ESSER ESTIMAT, L'ANYORANÇA D'UN AMOR, MALA COSA PER CONDUIR I PODER-SE CONCENTRAR. JO HEM DIC EULALIA I EM CRIDA L'ATENCIÓ DE LLEGIR LES MEVES "TOCAIES". T'ANIRÉ SEGUINT.

  • m'agrada molt![Ofensiu]
    errebe | 25-09-2006 | Valoració: 10

    Els sentiments que transmets en aquest escrit em fa sentir ser una mica el "Tu", i es molt bonic que algú senti això per tu.

    R.B.

l´Autor

Laia Roca Codina

6 Relats

26 Comentaris

7420 Lectures

Valoració de l'autor: 8.76