Un lloc on hi pot passar de tot...

Un relat de: xuxú

Vet aquí la història d'un món on el material escolar cobra vida i s'ho passen la mar de bé quan se'n van els nens a l'escola.
Els llapis fan de taxistes (per què us penseu que són grocs i negres?) , les gomes van al gimnàs per estirar-se i per esborrar millor, les tisores són mecàniques, els tipp-ex són els que pinten per si a algú se li descoloreix alguna cosa, les maquinetes fan de benzinera, els clips són espies, per això sempre s'utilitzen per obrir portes que no es poden obrir, les grapadores estan a l'exèrcit, però no a l'espanyol, les coles són constructores, els regles són professors...però sobretot el que els hi agrada més és la gresca, fan unes festes...d'allò més "guais". Cada dissabte a la nit en preparen una amb música, un menja excel·lent, discoteca...Ui, però si avui és dissabte! Crec que avui li toca a les gomes fer la festa, anem a fer-hi una ullada. Quina passada!!! Hi havia casino, 3 gimnasos diferents, una discoteca de 100 cm quadrats... ho sento és que trigaria segles a explicar-ho tot.
Aquella nit vaig decidir apuntar-m'hi jo també, perquè tot allò tenia una pinta genial. Bé, ja ho sabeu, si un dissabte teniu ganes de gresca aneu a una festa amb el vostre material escolar.



Comentaris

  • Com m'agradaria...[Ofensiu]
    dofiBlau | 12-06-2011

    que a la meva escola hi hagués aquest material tan divertit. M'ha agradat molt tot el que has escrit.
    Jo també sóc "culé", tinc una camiseta i una pilota del Barça, però encara sóc massa petit per jugar a futbol; de moment jugo a pilota en el meu pati amb el papa, el iaio, i la meva germaneta Mireia (petita sirena)

  • Felicitats![Ofensiu]
    violetaclara | 14-07-2010 | Valoració: 10

    Molt ben escrit Laia! Mentre ho llegia m'imaginava a mi mateixa en plena festa del material escolar...

    Es nota que tens una gran imaginació, i això per ser relataire és imprescindible! Continua així i arribaràs molt lluny! Felicitats!!!


    Violetaclara

  • La meva secretària[Ofensiu]
    uanra | 26-06-2010

    ha signat el comentari anterior per mi

    Arnau

  • Una història fantàstica fantàstica[Ofensiu]
    uanra | 26-06-2010 | Valoració: 10

    És fantàstica perquè no pot ser real, i és fantàstica perquè m'ha agradat molt.

    El meu material escolar, quan acaba el curs, fa festa, també.

    Núria

  • prenc nota![Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 24-06-2010

    un relat molt agradable i alegre. M'agrada com ho has escrit, es nota que tens el teu estil i que vols imposar-lo, això està molt bé.
    Et felicito i n'esperem més històries de la teva imaginació!

    Ferran

    PS
    (el REGOR està una mica golfillo, últimament, i diu que no vol publicar ni comentar, però ja li passarà, paciència.)



  • Amb imaginació tot és possible[Ofensiu]
    nuriagau | 22-06-2010 | Valoració: 10

    Ja has descobert una de les meravelles de la imaginació: tot és possible. Són molt divertides les històries en què donem vida als éssers inanimats, oi?

    El que més m'ha agradat és que els regles fossin professors (antigament hi havia profes que els feien servir per a coses no massa bones) i que els agradi tan fer gresca.

    Celebro que ja hagis publicat tres relats!

    Núria

  • Hola bonica ![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 21-06-2010 | Valoració: 10

    Veig que també t'has decidit a escriure en prosa i el resultat ha estat un relat divertit i entretingut. Saps que jo també penso que, de nit, quan els humans dormim, els estris que ens acompanyen durant e l dia, es monten les seves festetes?
    Segueix escrivint, Laia que ho fas molt bé.
    Petonets

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de xuxú

xuxú

4 Relats

35 Comentaris

15868 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Em dic Laia, vaig nèixer el 13 de desembre del 1999.
M'agrada el futbol i sóc molt culé. Toco el piano i des de fa un temps, també aprenc guitarra. Tinc dues familiars relataires, la meva mare i la meva germana, la gypsy i la Safir.
Espero aprendre molt entre vosaltres!