Un any

Un relat de: Petit moment

Fa un any de l'explosió i les sirenes.
De la nena d'ulls plorosos que crida als seus pares sens parar.
D'un vagó de pols i cendra ple de cossos sense vida.
D'un marit desesperat resant perquè la seva dona embarassada no deixi de respirar.

De la mare que es pregunta perquè el seu fill no ha arribat, mentre les sirenes d'una ambulància sonen lluny, en aquella ciutat.
D'un professor que anuncia la desgracia als seus alumnes.
De periodistes que lluiten, uns per mostrar la realitat, altres per aconseguir la imatge més impactant.
De les xifres que ressonen a la televisió.

De la noticia que ho envaeix tot.
De gent tremolant d'impotència.
De la por que envolta els nostres cors.
Un any de les llàgrimes, del fred i la foscor.

Un any només dels enganys
De les preguntes
De l'anhel de la veritat.
11-3-2005


Comentaris

  • PINCELLADES[Ofensiu]
    Pepito | 06-12-2005 | Valoració: 10

    Amb unes poques pincellades aconssegueixes retratar desde angles diferents una situació terrible que es va donar aviat farà dos anys, i no son pincellades fredes. Reflecteixes, sobre tot l'estat d'ànim de les persones que hi van perdrealgun esser estimat, i també de tots nosaltres.

  • Quanta veritat!![Ofensiu]
    Nefer | 29-11-2005 | Valoració: 10

    Fàcilment has sabut plasmar el que va passar en la història més recent que hem viscut... Quines paraules mes sencilles i a la vegada concretes i ben trobades... Llegint-les se'm reflexa a la meva ment les imatges que tots vàrem poder veure, els comentaris que tots vàrem sentir.

Valoració mitja: 9.67