Un amor de vritat

Un relat de: BUXEEDAAH
Quan sap realment quan un està enamorat? És realment una necessitat que t’estimin?
Sí, us puc explicar el meu cas. L’Octubre, un amic meu i jo vam anar a un concert, va ser molt divertit, a mig del concert, teníem una noia al costat. Aquella noia era molt guapa, nosaltres sempre que hem anat a un concert fem tonteries, es una manera ràpida de fer-te notar, i a les noies els i agrada. Vàrem acordar jo i ell que finalitzat el concert, li demanaríem el seu nom per saber més d’ella millor. Un cop acabat el concert, vam ser els primers en sortir. Malauradament ella no va sortir per la mateixa porta, no vaig saber-ne res més. Al cap de dues setmanes vaig pensar en ella, i se’m va encendre la bombeta. S’assemblava molt a un amiga meva. La vaig buscar i mireu quina sort vaig tenir que vaig trobar una foto d’ella. La vaig agregar, i ens vam començar ha conèixer. Un de Novembre, li vaig demanar per sortir, ara mateix portem 3 mesos, sóc un afortunat de trobar a una persona com ella, perquè no es la típica “pija”, és normaleta, però me l’estimo com res més en aquest món.
Ara mateix, és l’amor de la meva vida!

Comentaris

  • lluita[Ofensiu]
    Adrii18 | 07-03-2011 | Valoració: 10

    adrii ya saps hem de lluitar per el que volem per molt dificil que sigui i tu l' estimes aixi que doncs ya sap a per ella...

  • La sort...[Ofensiu]
    Narcis08 | 28-02-2011

    La sort és dels valents. Molt ben fet, xicot, i que duri!
    Et cal polir l'estil, però... No l'he valorat, però sóc valenta per deixar comentaris.
    Ens llegim.

  • Un gran concert, no?[Ofensiu]
    Marteta | 28-02-2011 | Valoració: 8

    Es nota que l'estimes, us desitjo el millor :)

  • MEEL | 16-02-2011 | Valoració: 6

    Oh, que maco! Es nota que l'estimes, i la veritat és que si, necessites saber que algú t'estima. Dona-li molt de carinyo i tractala molt bé, i sobretot estimala. Espero que dureu moltíssim més i que sigueu la parella perfecte! :)

  • Una bona experiència personal[Ofensiu]
    Pamela | 16-02-2011 | Valoració: 5

    Adrià, me n'alegro molt per tu. Ara ja saps què has de fer: regar i adobar aquest amor perquè, com a mínim, duri fins a l'eternitat... felicitats!

Valoració mitja: 7.25

l´Autor

BUXEEDAAH

2 Relats

10 Comentaris

1796 Lectures

Valoració de l'autor: 6.67

Últims relats de l'autor