Hospital Central

Un relat de: BUXEEDAAH
Tot comença quan un pacient entra a l’hospital, concretament de raça negre. La mare no en té ni idea que el seu fill Nachres té la malària. En aquell precís moment, en un carrer s’atropella una dona amb un motocicleta. Aquesta dona acabava de parir. En aquell moment anava amb el “carrito” i en resum, que el nadó es perd.
Un home que entra perquè li ha donat un infart, finalment mor per culpa que estava fent l’acte sexual al vestidor de dones del gimnàs de baix de casa seva.
Una treballadora de l’hospital anteriorment se’n va a Perú a buscar els nens que he comentat més amunt i arriben el nen que té la malària i el germà. La treballadora no apareix.
El Dr. Gimeno té un gos. Un metge en aquell moment l’està cuidant. Un metge comença a “vacil•lar” al gos, finalment el mossega al genoll i l’hi destrossa. La gossera arresten al gos i el Dr. Gimeno es posa a plorar.
El Dr. Vilches que es preocupa pel bebè, veu unes gotes de sang al carrer i comença a córrer per veure si el troba. Finalment el troba i el porta directament al Hospital.
El nen Nachres es recupera a poc a poc, sense cap mena de dubtes.
Hospital Central és una sèrie de Telecinco, que jo miro, molt interessant, i si a sobre t’agraden les coses relacionades amb la sanitat, t’agradarà molt més.

Comentaris

  • Buxee[Ofensiu]
    Maarttaa | 13-03-2011 | Valoració: 6

    com es nota que veus molt la tele eh haha, esta molt bé el relat :)

  • Adrià![Ofensiu]
    Jessicaa | 10-03-2011 | Valoració: 6

    Ai Ai que t'has liat un chic! , pero esta força bé!

  • Qina tragedia [Ofensiu]
    Cheima | 07-03-2011 | Valoració: 6

    El relat esta molt ben fet pero no l'entenc gaire el bebe se salba o no ¿?

  • pablitoo[Ofensiu]
    pablitoo | 06-03-2011 | Valoració: 6

    magradaa molt però jo tampoc l'he acabat d'entendre gaireee

  • hospital central[Ofensiu]
    Jan Mel | 05-03-2011 | Valoració: 7

    El relat esta mol ben fet, però no l'he acabat d'entrendre

Valoració mitja: 6.2

l´Autor

BUXEEDAAH

2 Relats

10 Comentaris

1792 Lectures

Valoració de l'autor: 6.67

Últims relats de l'autor