tu vas ser el meu primer amor...

Un relat de: desmai

Penso en tu...i es que et recordo tan a prop i ara ets tant lluny!
Aquells petons que em feies... ara els ha provat tothom...
I aquella olor... aquell record... només teu...
I em fa mal... que mai tornarem a estar a prop...
I em fa por... que no puguem tancar aquest dolor...

I t'estimaré, per sobre de tot aquests rancor, que espero que amb el temps vagi marxant... sens deixar rastre de res!
I t'esperaré, amb tot el meu amor, fins que estiguis segur que tu també m'estimes i vols estar amb mi...

I si no és així... miraré de continuar, tot i sabent el que podria haver set... i no va ser...tot recordant-te com el meu primer amor... i tot oblidant-me de tot i provar una altre sort...


Però seguiré endavant, deixaré de pensar quan es farà realitat aquell somni que dins el cor..ara ja mai es complirà...
Però tranquil... que tot i així ET RECORDARÉ...


TU per mi...vas ser-ho TOT!
TU...vas ser el meu primer amor...

Comentaris

  • no títol per aquest comentari[Ofensiu]
    _ | 27-12-2006 | Valoració: 10


    he vist que m'has comentat, i t'ho agraeixo moltíssim, m'ha agradat veure que tu ets en una situació semblant a la meva.
    el primer amor es pot oblidar, però mai deixar d'estimar...
    m'agraden molt els teus relats, gràcies pel comentari.

    una abraçada

    Laia

  • Potser ets la noia...[Ofensiu]
    errebe | 05-12-2006 | Valoració: 10

    que fa molts, molts anys no vaig saber dir-li lo molt que l'estimava, mentre ella prenia un altre camí... Vint-i-vuit anys després encara l'estimo i l'estimaré per sempre...
    O potser no ho ets, si mes no, llegir-te em produeix una incomparable identificació, molt sentida.
    Si els teus sentiments al escriure no son produïts per fets reals, realment em trec el barret.
    Enhorabona!! Segueix així, et llegiré.

    R.B.