Tu... sempre..

Un relat de: caotics

Avui m'he llevat, com sempre. M'he llevat, m'he despertat, he obert els ulls i he dormit. He dormit, he tancat els ulls, m'he estirat al llit i m'he posat el pijama. M'he posat el pijama, he caminat fins a l'habitació, he tancat la porta i t'he fet un petó.

Demà em llevaré, em despertaré, obriré els ulls i dormiré. Dormiré, tancaré els ulls, m'estiraré al llit i em posaré el pijama. Em posaré el pijama, caminaré fins a l'habitació, tancaré la porta i et feré un petó.

Ahir em vaig llevar. Em vaig despertar, vaig obrir els ulls i vaig dormir. Vig dormir, vaig tancar els ulls, em vaig estirar al llit i em vaig posar el pijama. Em vaig posar el pijama, vaig caminar fins a l'habitació, vaig tancar la porta i et vaig fer un petó.

Perquè el dia é nit, perquè la nit és lluna, perquè la lluna és sol, perquè el sol és res, perquè res és tot, perquè tot ets tu.

Perquè em llevo a la nit, perqùè dino de matinada, perquè el sol es pon al matí i la lluna s'amaga al vespre.

Perquè des que et vaig conèixer res no és res, si no hi ets tu.

Comentaris

  • Impressionant!![Ofensiu]
    el petit | 11-01-2007 | Valoració: 10

    De veritat, encara no havia llegt un relat que m'agues impactat tant com aquest.
    M'he quedat sense paraules! És impressionant!!
    La contrucció del relat, o la decosntrucció del dia... no te preu.

    Continua escrivint, que com dius, va be per defogar.
    jeje
    De veritat, publica més suc d'aquet tant bo que fabriques, que el mon necessita coses dolçes com aquestes.

    Relment, molt molt sorpenent!!

    Petons, ens veiem potessa!!

    I no aturis aquest boligraf encara que s'acavi el paper,

    ...

    i depres publica-ho!!



  • Bestial!!![Ofensiu]
    Silenci... | 23-03-2006 | Valoració: 9

    M'ha encanta!!! La construcció que has fet de el dia al revés l'he trobat molt enginyosa, m'he hagut de estrenyer les neurones per agafar el fil com tocava. De debó m'ha agradat motissim!!!

    Segueix així!!!!
    Besades!!!

  • hola!![Ofensiu]
    fada_negra | 21-03-2006

    Què poema!!M´ha paregut una mica raro,i això m´agrada,perquè,qui decideix que és raro i k no??Així que em corregeix..no és raro,és especial!!!!És molt bo...a vegades,al menys a mi em dona fàstic la monotonia...veure com passa el temps,i que mai podràs tornar enrere.Temps perdut sense la persona estimada...
    Molt bé

l´Autor

caotics

6 Relats

11 Comentaris

6312 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29