Tot allò que no sé fer

Un relat de: Llibre

No sé comptar les estrelles
quan de nit esdevenen
pell suau,
setí de llum
amarant-me el sentiment.

No sé llegir entre els núvols
les paraules que llençàrem
veu al vent,
cel rogenc,
amagant-nos de la por.

No sé nedar dins les aigües
de mil llàgrimes vessades.
Plor trencat.
Bram furiós
lluitant contra la tristor.

No sé parlar amb el silenci
de mots que cisellen imatges.
Un contorn.
Un relleu.
Un instant que ja no es veu.

No sé sentir amb la teva força.
No sé patir amb el teu dolor.

No sé viure
amb la recança
de saber-te
tan confós.

I tot allò que no sé fer
és just el que t'ofereixo.
Perquè et regalo l'essència
més pregona del meu jo.

(26-5-2005)

Comentaris

  • Disculpen ustedes...[Ofensiu]
    SansSouci | 19-12-2005 | Valoració: 10

    Disculpen ustedes que no utilize su lengua para este comentario. Aunque desde una noche de vino y palabras en las que un mallorquín puso en mis manos un libro de Pere Rovira he apredido a amarla, aún no sé expresarme en ella. Pero no podía dejar de contar, incluso en una lengua también ajena para mí, como el poema de Llibre, que no se cree buena poetisa, despierta sentimientos tanto tiempo dormidos.
    Llibre, nos agradece que te leamos. Permíteme que yo agradezca que escribas.
    Desde Galicia, una abraçada per tots

  • per no saber [Ofensiu]
    Lavínia | 03-06-2005

    fer res trobo que saps moltes més coses que altres que diuen que saben i no fan, per exemple, "et regales" tu. Vols més lliurament?

    tot el poema és un "saber fer" i "saber donar". que en vols més, encara?

    Molts petons.

  • Confusió[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 03-06-2005

    No saber qui ets i com ets, i ho ofereixes a l'altre... però això es la teva riquesa, i si l'altre es llest acceptarà el repte del viatje dels coneixement.

    Molt bo

  • tot allò[Ofensiu]
    donablanca | 02-06-2005

    hola llibre,
    quan et segeixo al fòrum et 'veig' optimista, vital, positiva, bromista,planera, amb un somriure permanent.

    però al llegir els teus relats els registre canvia,
    perquè destilen una sensibilitat de persona amb un cert toc de timidesa. Amb una profunditat que no apareix a l'altra banda de la web.
    I no se quina prefereixo,; no et pensis, la personalitat del fòrum m'agrada molt.
    encara que la dels relats també.

    em quedo amb les dues.

  • i que vols que et digui ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 02-06-2005

    res .... després de tot lo que t'han dit ... no puc fer més que de comentarista-borinot ....

  • D'una bona MESTRA,[Ofensiu]
    brideshead | 02-06-2005

    només en pot sortir una bona aprenent.... i per tant, aquí em tens, fent (no, millor seria dir imitant) el que tu fas: dir-te que això no és cap comentari pel teu poema (que ja, d'esquitllada veig superb, i que et comentaré properament, quan torni a tenir el cor en calma), sinó per agrair-te el teu comentari últim. M'has emocionat d'una manera que no et pots ni imaginar, sobretot pel fet que me'l fa una persona a la qual, de conya en conya, de màgia en màgia, encara no he felicitat pels seus èxits literaris, que són molts. He rellegit la teva biografia.......... i saps què? que tinc una amiga novel·lista, escriptora de les de veritat !!!

    Llibre, el retrat que has fet del meu poema és immerescut, de veritat, ... el que crec que faré és comentar-te el comentari.... això que has escrit sí que és un bon poema!

    Un petó, Llibre,.... ara que hi penso... t'havia dit mai que ets MÀGICA??

  • M'ha impressionat[Ofensiu]
    Bruixot | 01-06-2005 | Valoració: 10


    Et puc dir que el teu poema m'ha deixat profundament impressionat. No t'havia llegit (soc nou a RC) pero t'asseguro que et lleguirè tota!

    Bruixot

  • molt generós![Ofensiu]
    marc (joan petit) | 30-05-2005

    Ostres, llibre!

    Quin poema més bonic i sincer. Humil i lliurat. Només et puc dir què m'ha fet sentir i si m'ha agradat. No hi entenc com per a dir-te'n res més.

    (comentari molt buit: només et volia fer saber que m'ha agradat prou)

    Marc Freixa (Joan Petit)

  • quetzcoatl | 30-05-2005

    com unes mans buides pero obertes i calides...

    Que bonic i tendre: tot un seguit de somnis que dius que no saps fer pero que estas disposada a provar amb la persona a qui li entregues l'essencia del teu jo. Una proposta molt sincera i tendra d'un desitjat futur en comu.

    Felicitats!!

  • oferir...[Ofensiu]
    Equinozio | 29-05-2005

    ... tot allò que no saps fer...

    Magnífiques imatges per a oferir..

    'No sé parlar amb el silenci
    de mots que cisellen imatges.'

    Encara penso que deus ser escriptora....
    jajajaj

    Equinozio

  • molt profund...[Ofensiu]
    ROSASP | 29-05-2005

    Un poema molt sincer i tendre, al mateix temps que ple de força.
    Aquesta percepció de les coses, aquesta capacitat per sentir tan forta, emocions que fins i tot fan mal quan esclaten dins del cor, mirades en les llums i les ombres de les coses engolint les imatges fetes sensacions.
    Però aquesta intensitat, aquesta forma de sentir molt cops confós i extenuat. Llavors, tu ofereixes una visió diferent de les coses, una nova percepció, tot el que tu ets en essència, diferent i única, per complementar-vos i enriquir-vos, per compartir i acceptar el que som i el que no som.
    Molt profund, tendre i ple d'estimació...

    Una abraçada i no deixis de pendre Cola-cao!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Llibre

160 Relats

1347 Comentaris

288813 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Hola a tothom!

Què faig? M'enrotllo i us explico coses o ho deixo córrer?

Millor ho deixo estar i us indico l'enllaç cap a la meva web, on també trobareu la meva adreça de correu electrònic: Sílvia Romero i Olea


Sílvia Romero