Tornem-hi

Un relat de: silenci_fosc

Condeix-me la derrota i trenca'm a la cara el teu silenci.

Prefereixo caure ara que estic prop del terra que quan comencin a rebrostar les realitats .

T'he pintat de tants colors que ja no tinc forces per esborrar-te.

Desintegra els trossets del somni que sense voler vas esmicolar i sostreu-me sense miraments totes aquestes invencions i subnormalitats de somiar-te meva.

Fa tant de temps que no et trobo i fa tant de temps que no puc més...

Em condemnaré a la teva ignorància dissimulada , a aquesta distància que ens separa i a aquest somni per efectuar.

Posa fi a aquesta desgràcia ja no em fa gens de gràcia quan et veig passar per aquí.

En mil nits si no t'he oblidat acceptaré que en realitat tu mai no vas pensar en mi.

i tot i així...

Comentaris

  • T'he descobert...[Ofensiu]
    natasha | 20-03-2011

    ... per l'atzar de la pàgina i m'he topat amb un text qe defineix massa bé el meu present, serà per això i pel com està escrit qe li trobo encant.
    Sencillesa, paraules justes però encertades...
    Una abraçada

  • El que tant i tant passa[Ofensiu]
    Bonhomia | 28-08-2008 | Valoració: 10

    L'amor no correspost és una cosa odiosa per naturalesa. Quina contradicció, oi? Però és que llavors normalment l'odi no es sembra, sinó que roman en el nostre cor barrejat amb aquell amor perdut. S'ha de fer, llavors, que aquest odi desaparegui per donar pas a noves floritures positives.


    Sergi