Torna la vida

Un relat de: Imma Cauhé
El fred, la mort
la gelor i el desconsol
la solitud del desamor.

Torna a florir
s’omplen els ulls de colors,
tu segueixes en mi.

Torna la vida
s’il·lumina tot de nou
avui, surt el sol.

Comentaris

  • bonic[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 15-12-2014 | Valoració: 10

    Un vers precios

  • Agraïments[Ofensiu]
    Imma Cauhé | 28-11-2014

    Averrois, gràcies pel teu comentari, crec que s’ha de ser positiu i s’ha de saber tirar endavant.

    Unicorn gris, m’alegro que t’hagi agradat, els sentiments també es poden guiar, segons crec. Gràcies per comentar-me.

    Aleix de Ferrater, Així és, per viure s’ha de tirar endavant de manera positiva. Moltes gracies pel teu comentari.

  • Avui, surt el Sol...[Ofensiu]
    AVERROIS | 28-11-2014 | Valoració: 10

    ...Quan la vida et dona una petita llum per sentir l'escalfor del Sol. L'ànima pren força i el món es veu de una altra manera. Tothom voldria que un raig de llum il·luminés cada dia la nostra vida. Encara que a vegades el Sol s'amaga darrera d'un núvol, és temporal i com bé dius podrem dir més tard o més d'hora "avui, surt el Sol"
    Una abraçada.

  • Excel.lent poema sobre la solitud.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 28-11-2014 | Valoració: 9

    Un poema molt breu i alhora molt bo.

    Em fa gràcia com mostres com els sentiments tenen poder per a alegrar o entristir persones. Saps expressar bé en poques paraules almenys certs sentiments.

    Potser t'hauria de llegir més. Sembla que sí.

    En tot cas, que vagi bé. Salut!!

  • La flor[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 28-11-2014 | Valoració: 10

    Una flor, un pètal, l'olor que desprèn. això és un gran plaer i també la vida. I aquest poema descriu amb concreció i precisió aquest sentiment vital. Reconeixent les dificultats de viure, el pas és cap endavant. Tendre, emotiu i preciós. Una forta abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Imma Cauhé

Imma Cauhé

36 Relats

93 Comentaris

27412 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82

Biografia:
Mestre i Psicòloga.
Sempre havia estat la filla de... la germana de... he hagut de aferrar-me a la meva identitat, construir-me el meu jo.
Sóc diversa, activa i entusiasta. Sé que no pinto massa bé, que no escric massa bé, però he decidit que aquesta sóc jo i m'agrada que ho sàpiga la gent que vulgui coneixem.
M'agrada viatjar, llegir, escriure, pintar, estar i xerrar amb els amics, i fins i tot tenir un hort, i la informàtica, aquí alguns dels meus blogs.

http://imma-concepcion.blogspot.com.es/ varis
http://immacauhe1.blogspot.com.es/ pensaments i vivències
http://imma-cauhe.blogspot.com.es/ hort