Sola a l’habitació

Un relat de: Imma Cauhé
Ja sento el cop de la porta, avui també passarà, no fa falta que m’arrupi dins el llit fent que estic adormida o intenti escapolir-me, ni que posi el moble davant la porta, sempre troba la manera d’entrar-hi, com és més fort que jo, ell guanya.
Fa molt que passa un dia si i un altre també, ja li dic a la mare que no marxi, però ella em contesta que no li queda cap més remei, que ha d’anar a treballar, que estigui tranquil•la que el papa està amb mi. Però no m’atreveixo a dir-li què és això el que temo, que el papa estigui amb mi.

Comentaris

  • No admès a concurs[Ofensiu]

    Benvolgut relataire, has clicat a la pestanya de participació del IX Concurs ARC de microrelats a la Ràdio ARTS, en penjar el teu relat, i creiem que ha estat un error.

    Un cop revisat hem vist que no compleix les bases del Concurs en la temàtica, aquest mes de Dansa o teatre.

    Si la teva intenció és participar, et demanem que ens enviïs un altre relat que s'avingui a les bases del concurs.

    Gràcies!

    Associació de Relataires en Català (ARC)

  • Angoixa[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 09-03-2019 | Valoració: 10

    Ufffff! Quina angoixa per a la pobra noieta i la mare!, deixa´-la anar també.... Quants casos com aquests es donen al dia? En poques paraules retrates la por, la impotència, la ràbia a la qual es veuen sotmeses algunes noies filles de famílies aparentment normals amb una precisió que no deixes indiferent a ningú. Enhorabona pel teu excel·lent relat, ha estat un plaer llegir-te i alhora conèixe't. Nil

  • Terror[Ofensiu]
    SrGarcia | 09-03-2019

    Difícil fer un conte tan terrorífic en tan poques paraules. Té mèrit.

l´Autor

Foto de perfil de Imma Cauhé

Imma Cauhé

36 Relats

93 Comentaris

27379 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82

Biografia:
Mestre i Psicòloga.
Sempre havia estat la filla de... la germana de... he hagut de aferrar-me a la meva identitat, construir-me el meu jo.
Sóc diversa, activa i entusiasta. Sé que no pinto massa bé, que no escric massa bé, però he decidit que aquesta sóc jo i m'agrada que ho sàpiga la gent que vulgui coneixem.
M'agrada viatjar, llegir, escriure, pintar, estar i xerrar amb els amics, i fins i tot tenir un hort, i la informàtica, aquí alguns dels meus blogs.

http://imma-concepcion.blogspot.com.es/ varis
http://immacauhe1.blogspot.com.es/ pensaments i vivències
http://imma-cauhe.blogspot.com.es/ hort