T'ho demano per favor

Un relat de: Queca

Vine i digue'm que m'estimes.
Vine i digue'm que em desitjes.
Vine i explora'm el cos pam a pam, centímetre a centímetre.
No vull que et deixis cap tros per descobrir,
Ni cap carícia per fer-me sentir.

Vine i porta'm a bon port,
Que m'he cansat de navegar,
De navegar buscant-te entre la gent,
I no vull naufragar ara que t'he trobat.

Vine i recita'm altre cop,
Totes les poesies que et ronden per dins del cap.
Aquelles poesies que no t'atreveixes a escriure'm,
Però que saps que em farien viure.

Vine i estima'm, sent-me, acaricia'm, parla'm, abraça'm, escolta'm, desitja'm, explora'm, descobreix-me, guia'm, xiuxiueja'm, sorprèn-me, agafa'm i fes-me volar.

Comentaris

  • Buscant i rebuscant[Ofensiu]
    brideshead | 20-04-2006

    entre els teus poemes, he descobert aquest.... mira que el vas escriure fa força temps, però al cap de gairebé dos anys, segueix tenint aquella intensitat i aquella empenta tan teves!

    "...
    Vine i estima'm, sent-me, acaricia'm, parla'm, abraça'm, escolta'm, desitja'm, explora'm, descobreix-me, guia'm, xiuxiueja'm, sorprèn-me, agafa'm i fes-me volar. "

    Uns bons imperatius.... per demanar per favor.

    Una abraçada, ninona!

  • Quan sentiment...[Ofensiu]
    mitral | 18-10-2004 | Valoració: 10

    Queca aquest VINE segur que trobarà reposta i serà la que tu vols.
    Aquest VINE ( el més alt )el sento jo i segur que molts que et llegim, un VINE ple d'amor acompassat i, alhora, frenètic perquè demanes el que necessites que es estimar i ser estimada.
    T'envejo la teva joventut perquè si aquest VINE no t'és correspost ara i amb qui tu vols...tens molts anys perquè VINGUI un de debó que et farà tocar el cel ,perquè t'ho mereixes.
    Petons

  • preciós![Ofensiu]
    Ilargi betea | 07-08-2004 | Valoració: 10

    Hola Queca!
    Ja ho saps, a mi també em va agradar conèixe't a la trobada i comprovar que ens assemblem en tantes coses. Com ja t'he dit en alguna ocasió, tens una manera d'escriure que m'encanta, dius allò que vols sense donar cap mena de volta, i això demostra que ets autèntica.
    Espero que ben aviat trobis algú a qui dedicar-li tota aquesta poesia i màgia que portes a dins. Sense cap mena de dubte, serà un noi ben afortunat!
    Apa nina, una abraçada i... exactament!molta màgia!

    T'ho demano per favor, no canvïis i segueix escrivint així de bé!

l´Autor

Foto de perfil de Queca

Queca

108 Relats

757 Comentaris

192818 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Fisioterapeuta i pedagoga.

Lectora intentant escriure.

Enamorada de la literatura, d'estimar, del mar i a vegades, de la vida.

Nascuda al febrer del 87, treballo amb avis, que són el pou de sabiesa on intento aprendre cada dia quelcom nou (sobre ells, sobre la meva professió, sobre la vida, sobre mi mateixa).

Per què Queca? Lleigeix "Te'n vas anar".