Temps suspès

Un relat de: Elia Lia
La felicitat és entendre que darrera d'un somriure
es troba l'essència mateixa de tot el que cerquem.

És llavors, quan entenem que no cal caure en paranys ni assolir quimeres.
Tot esdevé senzill i clar.

Atrapar aquest instant fugaç en la mirada fixe de l'altre, retornar-li el teu descobriment, amb la boca ampla i els ulls brillants.

Perdren's en un temps que esdevé infinit, suspès per uns segons.
Passat, present i futur, deixen d'existir.

Només resta el temps incommesurable que es deixa veure en la brevetat del temps.

Comentaris

  • Somriures trobats[Ofensiu]
    Entremons | 25-05-2012

    És difícil expressar de manera tan neta i bella el que dius en aquest poema. Les coses esencials sovint se'ns escapen i en aquesta fugida se'ns torna la vida boirosa i fràgil.
    Duc una tarda dispersa i feixuga avui i llegir el teu somriure ha reeixamplat el somriure dels meus llavis. Gràcies!

  • bonic[Ofensiu]
    xelofont | 01-05-2012

    bell i clar, els petits detalls de la vida a vegades passen de llarg per culpa dels grans detalls de la vida, a vegades tan poc nostres i que finalment, alguns, se'ls han fet seus...el retorn a l'essència o el no oblidar mai aquella botelleta plena de nosaltres és el camí individual de cadascú, que si tots els mimessim segurament ens entendriem molt millor...boniques paraules, suaus però clares...tens un nou seguidor en el teu blog, jo mateix.
    Alex

  • La profunditat d'un somriure[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 11-02-2012 | Valoració: 10

    La felicitat i la senzillesa, a vegades van de la mà. El teu poema, magnífic, encomana aquesta sensació de benestar. Fa una estona estava llegint un llibre recolzat en les cames de la meva dona mentre cosia. Això també era felicitat. Però és que a més, el teu estil clar, com si parlessis, m'ha encantat. Continuaré llegint-te i assaborint trossets de vida. Una abraçada.

    Aleix

  • No cal caure en paranys,[Ofensiu]
    free sound | 10-02-2012 | Valoració: 10

    sentir la felicitat.
    El temps no para mai,
    i les paraules sempre parlen.
    Bon escrit.
    Força i endavant!!