Tània

Un relat de: petit marrec

Suau cop de vent que balanceja el cabell sobre el meu rostre; ran murmureig de disputes que ensordeixen, deixo a les esquenes.

Un breu missatge d'ella m'ha fet sentir buidor i incapacitat. Que he de viure?

Tancat en una barrera temporal, amics que s'esvaeixen volent veure el que no ets; algú malalt que pretèn curar-se esent ell el seu propi metge; un món que per instants gira alvoltant d'algú que no sap què vol.

Parets que pressionen sentiments que no poden esborrar el temps.

Protecció envers a què?, envers a un mateix, o un món de
realitats complexes?
Espero que tard o d'hora entenguis la meva estima i la meva situació.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de petit marrec

petit marrec

54 Relats

54 Comentaris

43569 Lectures

Valoració de l'autor: 9.31

Biografia:

Qualsevol persona es pot sentir identificada amb la majoria de relats que poc a poc vaig publicant a mesura que visc, ja que no son fets inventats ni sense rere fons sinó que són oportunitats que dona la vida i que aqui han pogut quedar preses d'unes linies i uns mots. , amb permís de marxar quan a elles els hi escaigui oportú.

Gràcies per compartir estones de plaer amb mi, tot llegint els meus relats.

Desitjo que siguin del vostre gust, i sinó que m'ho feu saber.

Escriure el que sents, vius, veus, penses... pot esser part de la sal de la teva vida.