Amb Pit i Collons

Un relat de: petit marrec
Quan notes com circula la sang pels teus polsos
Quan els teus bessons reclamen endolorits una aturada fugac
Quan els bracos comencen a formiguejar suaument i flaquejen per segons
Quan una gota comenca a relliscar pel teu front, tot recorrent les faccions del teu rostre, i es fusiona instantaneament amb aquella llagrimeta que vesses per orgull.
Quan tanques els ulls per a fer un ultim esforc i escoltes veus conegudes que et recomforten.
Quan tot allo pel que dia a dia lluites, transformant les hores en una petita reunio familiar, es converteix en un resultat ferm...
Quan ell/a et mira als ulls, amb una mirada incisiva i et diu: forca, ja el tenim !
Quan alla, tot tremola, pero de cop veus llum i pots omplir amb tranquilitat els teus pulmons d'aire...
Quan algu s'acosta a cau d'orella i , mentre t'abraca amb les forces que li resten, et fa ressonar paraules amables i sinceres ...
Quan ets dempeus davant d'un grup de persones, i reconeixes les seves veus, les seves mirades, les seves emocions, es quan et pares a pensar, nomes un segon i somrius...ho tens clar...VOLS FER CASTELLS !

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de petit marrec

petit marrec

54 Relats

54 Comentaris

43517 Lectures

Valoració de l'autor: 9.31

Biografia:

Qualsevol persona es pot sentir identificada amb la majoria de relats que poc a poc vaig publicant a mesura que visc, ja que no son fets inventats ni sense rere fons sinó que són oportunitats que dona la vida i que aqui han pogut quedar preses d'unes linies i uns mots. , amb permís de marxar quan a elles els hi escaigui oportú.

Gràcies per compartir estones de plaer amb mi, tot llegint els meus relats.

Desitjo que siguin del vostre gust, i sinó que m'ho feu saber.

Escriure el que sents, vius, veus, penses... pot esser part de la sal de la teva vida.