Súbdits de Catalunya!!

Un relat de: Jordi Chinaski

Per un nou partit política a Catalunya

Després de 23 anys de nacionalisme conservador , Catalunya ha passat a ser governada pel nacionalisme d'esquerres, però... republicà!
Els intel·lectuals sotasignants no poden seguir acceptant la idea d'una Catalunya sense monarca. Una nació, un rei (o comte en el nostre cas) Tant és si Catalunya com a nació s'articula com a nacionalitat, autonomia, es federa, es confedera a l'Estat espanyol o fins i tot s'independitza.
Ens cal la figura d'un monarca, que això sí, s'articula amb el d'Espanya amb un jurament, federació, confederació, o en el cas d'una Catalunya independent directament regni.
Ens cal una figura que ens representi, per sobre del president de la Generalitat, el conseller segon i el tercer conseller. Una figura al marge dels partits. I això no ho aconseguirem amb el tripartit.
Els polítics s'entretenen amb l'Estatut i les competències en transport, immigració, impostos, etc, mentre no es fa res pels problemes reals dels ciutadans: l'aparcament, el judici a Farruquito, les alarmes a l'aeroport del Prat, el preu de la Viagra, o el dels cigrons, la declaració de guerra a Montecarlo, etc..
Cal doncs una nova força política a Catalunya que posi les coses al seu lloc:
Esquerra Monàrquica de Catalunya (EMC)
Alguns tenen certes prevencions contra la monarquia: que si no és democràtica, que si és cara... res d'això és veritat. D'entrada pregunteu-vos si coneixeu algun fill d'obrer que hagi estat president d'una república. D'altra banda hauríeu de veure el pressupost dels presidents de Rússia, EUA o França. I a més, si es casa el fill d'en Chirac no ho donen per la tele. Que la monarquia produeix més quartos que no en gasta. I si no pregunteu-ho al Lectures, o a la premsa britànica.
No, estimats súbdits, si Catalunya és una nació ens cal un monarca. O una monarca, perquè Catalunya és una nació progressista, d'esquerres i nosexista. Anem un pas més enllà, volem que hi hagi preeminència de la dona vers el mascle. Volem una Comtessa de Barcelona, amb el seu palau a Sant Carles de la Ràpita, és clar!
I la seva guàrdia real, el seu seguici, etc. etc. Si no tenim selecció d'hoquei tant de bo tinguem una comtessa per rebre els cònsols.
Però qui? No us preocupeu s'hauria d'elegir en referendum alguna de les següents pubilles:
  • Irene I de Borbó: Si, és una borbó però penseu que s'haurà criat ací i el pare és del Barça i la mare treballa a la Caixa.
  • Magdalena I: La preferida de les revistes del cor i potser dels camioners. És fotogènica. I a quina sueca no li agradaria viure al Mediterrani?
  • Marta Lluïsa I: Llàstima que estigui casada. Però penseu que escriu relats com els aquí connectats. És una lletraferida
  • Kalina I: Es pot ser més modern, fashion i de disseny que aquesta princesa hispanobúlgara? Llàstima del penques del marit
  • Alèxia I: Una altra que també és catalana. Completament integrada a la ciutat comtal. El seu handicap és econòmic ja que hauria de mantenir als pares.
  • Carlota I: Seriem l'enveja de tota Europa, la filla de Carolina de Mònaco"na menos".
  • Eva I: De la dinastia del Sannum de Noruega... què us sembla? Si no té sang blava, altres coses tindrà. Amb un parell! I que es foti en Peñafiel.
    Cridem, doncs, els ciutadans de Catalunya identificats amb aquests plantejaments a reclamar l'existència d'un partit polític que contribueixi al restabliment de la reialesa.

    Jordi Chinaski
    La seva mare
  • Comentaris

    • FELICITATS![Ofensiu]
      nuriagau | 11-01-2009

      FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
      relataire!!!


      5 aniversari RC



      Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

      Núria Gausachs i Cucala

    • Òndia Chinashi...[Ofensiu]
      Màndalf | 18-02-2008 | Valoració: 10


      ... on m'he d'apuntar per ser del teu partit?

      I per ser Rei de Catalunya? Sempre m'ha fet molta patxoca ser rei... però de Catalunya ja pot ser massa!!

      Enviam el formulari sisplau i diga'm alguna acadèmia per fer el curset de Rei... que m'ensenyin a saludar amb la mà, a llegir discursos, a estar palplantat a les desfilades, a no adormir-me a les convencions... en fi, tot el que calgui.

      Quant cobraré?

      Visca el partit!

    • és ciencia ficció?[Ofensiu]
      Galzeran (homefosc) | 18-02-2008 | Valoració: 10

      I tu no vols fer-nos d rei?
      Jo estic amb qui diu que la teva mare se'n sortiria millor que alguna de les escrites, tot i que la Eva, per alló de la foto...
      De tota manera jo prefereixo la republica, si no és que podem canviar de reina cada quatre anys, com amínim...
      no és tan mala idea, oi?


      Ferran

    • esmoleu...[Ofensiu]
      drocera | 01-06-2006

      ...les guillotines... si ara ens volen posar rei xD

    • Que surrealista![Ofensiu]
      Arbequina | 01-06-2006 | Valoració: 8

      Casi estic disposat a afirmar que se te'n va l'olla. De fet no m'extranya. M'he acostat al teu relat perquè aixó de chinasqui.... és molt Buckowskià. En fi, m'he rigut molt amb el teu relat. Despréns un sarcasme fora de lo normal, i m'agrada. I una originalitat fruit d'idees descabellades...

      Fins una altra.

      Arbequina.

    • Bé...[Ofensiu]
      guimaz | 26-07-2005

      simplement m'he llegit aquest "relat" perquè m'ha impactat el seu títol... jo súbdit? jajajajaja no no no i no! soc un ciutada i ho continuaré sent, a ser possible ciutadà català, però sempre ciutadà, lliure

    • Jo voto per...[Ofensiu]
      Biel Martí | 26-07-2005

      Jo voto per la mare d'en Chinaski. Crec que hauria de sortir a les opcions, segur que és molt més llesta que totes les anomenades abans. Per altra banda, abogo directament per una dictadura neocatalanista-nonacionalista-independent-arsitocràtica-determinista!

    Valoració mitja: 9.33