Somniar junts

Un relat de: Petit punt blau
Una parella dorm cada dia al mateix llit. Un bon dia se sobresalten a les quatre de la matinada. Acaben de somniar, un d'aquells somnis estranys, es miren, s'emocionen i es queden adormits, abraçats, altre cop.

L'endemà, el mateix, a les quatre de la matinada es desperten alhora, es miren, i s'abracen, però no gosen explicar-se res. Com si sabessin que han compartit un somni.

En els següents dies es torna a repetir la situació, sembla obligat parlar del que els passa. El company li diu a la dona, vols saber el meu somni? Ella li respon, és estrany, però ja sabem que el somni ens té connectats, el compartim.

Ell se sorprèn, no esperava la naturalitat de la resposta, però pensa el mateix.
El somni és intrigant, rar, però bonic, un viatge a un altre món. Es veuen de grans havent viscut una vida plena d'alegries.

Un bon dia el somni acaba, ja no es desperten de matinada, ara els toca viure la vida i fer el que han vist al somni, formar el seu futur. L'estima que es tenen els acompanya. I tenen la seguretat del destí que els espera.

Potser els influenciarà en el futur o potser no, la vida és així. Somniar els teus somnis. I fer-los realitat.

Comentaris

  • Junts[Ofensiu]
    Prou bé | 07-02-2022

    Preciosa la idea de connectar-se en el somni i poder construir la vida junts !
    Sort
    Amb total cordialitat

  • comentaris[Ofensiu]
    Noia Targarina | 03-02-2022 | Valoració: 7

    M' agradat força el relat i molt ben explicat.

    Continua escribint així!

    Una abraçada noia Targarina

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.


    Gràcies per participar.


    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Petit punt blau

Petit punt blau

7 Relats

21 Comentaris

3091 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60