Som diferents

Un relat de: R. Merci

SOM DIFERENTS

S'està fent fosc, m'il·lumino amb la llum que faig al fumar.
Hi ha silenci, només em sento quan agafo aire per respirar.
Crec que ara, és un bon moment per pensar:

Hi ha tanta gent al món... Nosaltres, per exemple, som els blancs, som iguals que els grocs i que els taronges, però diferents. En el fons som diferents.

¿Dos bessons, son iguals?
No!!!, un té un nom, i l'altre, té un altre nom. Al néixer s'assemblen, però desprès ja es diferencien. A un li agraden les rosses i a l'altre les morenes. Per molt que s'assemblin, ja són diferents.
En aquestes diferencies està la qualitat de cadascú. El que diferencia els grocs dels blancs, és el COLOR!!! i aquesta és la seva gran virtut, sinó quina puta gracia tenen els colors. Te'ls imagines tots iguals?

Doncs amb les persones passa el mateix.
Cada persona té un nom, però tots som diferents, i jo em pregunto,... Per què serveixen les modes? Per què hi ha qui es vol assemblar a algú altre?
És que no tenen prou valor per ser una persona única?
És que tenen por, a ser diferents?

En la varietat està la qualitat. Sigues TU, no qui volen que siguis!!!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de R. Merci

R. Merci

10 Relats

3 Comentaris

8914 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
R. Merci (x ser agrait)

Narrativament re-neixo l'any 2006. Començo amb Monolegs i Relats Psicotropics/Psicoactius, per un programa radiofonic, de l'emissora local de Canet de Mar (Maresme).

El Diskulpin les Molèsties (que així és com es diu el programa) ha estat la plataforma per fer publics els textos escrits per aquesta ment emergent.

Merci per dedicar-me aquests minuts i una salutació em faria molt feliç (no t'importa que t'ho digui clarament, no?)


"Només nosaltres mateixos serem capaços d'alliberar les nostres ments" B.Marley