Què passa aquí?

Un relat de: R. Merci

QUÈ PASSA AQUI?

Avui farem una volta pel més profund de nosaltres, per comprovar en que ens estan convertint.

"Què passa aquí? Ningú és conscient del que realment està passant?
Tu?, ets tu o ets qui volen que siguis? Creus que estàs escollint o agafes el camí que et preparen?.

Què passa aquí? Ningú és conscient del que realment està passant?
La vida no és així. La vida ha de ser tan difícil?...Es diu que dels errors se n'aprèn, que de cada caiguda et vas fent més fort, que la vida s'aprèn a hòsties... però la vida és així?

Què passa aquí? Per què els homes no la podem entendre d'una manera diferent?
Per què no podem aprendre,..., madurar,..., reflexionar simplement vivint les coses boniques. No els errors, no!,..., les coses boniques.

Què passa aquí? Per què no ens deixen ser nens tota la vida?
Desprès de l'adolescència, "Infantil" és adjectiu despectiu. Però l'instint més divertit apareix sent un nen. Un infant aprofita el present per gaudir. Pels nens no existeix el futur.

Què passa aquí? Saber que d'aquí un segon serà futur, ens fa perdre l'essència de viure?
Tenir present l'existència d'un futur, ens produeix el temor d'equivocar-nos, però també ens atorga la virtut d'apreciar els bons moments.

Què passa aquí? Si ara t'ofereixo participar en un torneig de baldufes, t'apuntaries? No?... Estàs segur?
Què valoraries més: la vergonya de que els teus companys de feina et veiessin tirant un tros de fusta a terra, o tornar a reviure aquells moments de llibertat, on els més important de tot, és fer rodar un tros de fusta?
Tu tries, jo crec que TU, encara, ets un nen, però ara amb la virtut d'apreciar cadascun dels bons moments.

TU pots fer que la vida sigui millor:
Què prefereixes?
Plorar per entendre...
o somriure per viure."

Comentaris

  • Em farà reflexionar...[Ofensiu]
    TitoBoy | 08-05-2007 | Valoració: 9

    M'ha coptat la profunditat, i la desesperació, però el final m'ha trencat.

    Molt bo

l´Autor

Foto de perfil de R. Merci

R. Merci

10 Relats

3 Comentaris

8874 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
R. Merci (x ser agrait)

Narrativament re-neixo l'any 2006. Començo amb Monolegs i Relats Psicotropics/Psicoactius, per un programa radiofonic, de l'emissora local de Canet de Mar (Maresme).

El Diskulpin les Molèsties (que així és com es diu el programa) ha estat la plataforma per fer publics els textos escrits per aquesta ment emergent.

Merci per dedicar-me aquests minuts i una salutació em faria molt feliç (no t'importa que t'ho digui clarament, no?)


"Només nosaltres mateixos serem capaços d'alliberar les nostres ments" B.Marley