si no haguesis estat així..

Un relat de: petitayas

Si no haguessis estat tan orgullós…
Si de tant en tant m'hagues sentit un xic estimada. Si m'haguesis fet un detallet de tant en tant, que es això el que ens agrada a nosaltres les noies, que el nostre estimat ens fassi si més no tingui un detall amb nosaltres, tampoc demanem tant no ?
Has vist on ha arribat la teva orgulleseria ? No em sembla que no ho has vist encara.. segur que encara creus que la culpable de tot vag ser jo, sí, jo.. perque es clar com sempre tota la culpa era meva sempre sempre.
Mai et vas arribar a posar en el meu lloc.. Perque tu no saps com em sentia. I ara tu dire: Em sentia com una merda, exacte. El mon s'em queia a sobre nomes veure que tot era culpa meva segons tu.
El que passa es que jo no m'havia queixat mai de tu. Pero tu li possaves pegues a tot i jo vaig estar aguantant fins que ja no vaig poguer mes i obviament, vaig esclatar…
Jo em vaig enamorar d'aquell noi simpatic, rialler, "carinyós" pero no.. tot va cambiar al llarg del temps. Un temps una distancia…
La distancia, gran paraula.. avegades i penso.. si haguessim estat mes aprop hagues passat el mateix? Tambe ens haguessim vist mes.. pero no tu estaves a 1 h i mitja de mi…
Si no haguessis estat tan orgullós… la nostre historia a hores d'ara encara viuria…

Comentaris

  • La distància...[Ofensiu]
    diesi | 20-08-2007

    sovint ens juga males passades... En troços m'hi he sentit identificada, el noi que vaig estimar tampoc era gaire carinyós... però el tenia a prop. És amb una altra persona que si estigués tant aprop com va estar ell segurament... En fi. Les distàncies... Trobaràs algú que sempre estarà al teu costat, físicament i psicologicament.

    1 Petó!

    b#NaT#b

l´Autor

petitayas

6 Relats

10 Comentaris

6152 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00