Sencillament intents

Un relat de: Climenode

"… Dissol el teu compromís en un litre d'aigua i un bes de roja tela enfangada en sorra del desert.
Toca l'alegre sonata que grocs cabells et dibuixa i línies porpres et regala.
Nota la parpella aletejant que triplica el seu aleteig quan el teu alè pren el vol.
Dibuixa amb els llavis el rostre que s'amaga al revés del teu cor.
Salto, salto per tocar amb la punta dels dits la cremant flama que t'envolta.
Ni grimpant veig recompensat el meu esforç, ja que el cim continua sent inabastable.
Ferro coent que incandescents brases sembla que alimentes,
deixa que el meu ventall obri camí entre les flames per poder retornar-te al teu estat natural.
Per poder fondre, la teva alleujadora passió amb la meva desmesurada esperança...
Pluja de porpra i or cau sobre la teva llar de foc.
Les cendres t'envolten,
el ferro cau llarg a terra,
el so sord i agut repica sobre les rajoles nevades.
Prenc l'or,
el polsim que el voreja
i el cobreixo perquè no tingui fred.
Dorm, dorm plàcidament
els teus somnis seran acaronats pels meus ulls atentament.
Descarrego l'electricitat que porta el meu cos,
amb un llarg sospir de negra tinta,
tacant les planes de negres lletres amb colors.

Comentaris

  • Amor?[Ofensiu]
    Bonhomia | 17-08-2006 | Valoració: 9

    Molt bona l'intenció. El que a vegades costa, com ja saps, és aconseguir el resultat.

  • uo0o0[Ofensiu]
    AnNna | 01-08-2006

    que guai! ;P


    Ja sé que fa molt de temps que no passes per aquí, però mira, estic amb la Llista d'Autors anar comentant a gent...


    M'ha agradat el munt d'imatges estranyes i poètiques que hi ha dins aquestes ratlles ;P

    Aquesta noia d'aquí al costat fa por :$:$


    Apali, molts petons!!!!



    annna**

l´Autor

Foto de perfil de Climenode

Climenode

8 Relats

16 Comentaris

10001 Lectures

Valoració de l'autor: 8.91

Biografia:
Sempre he pensat que l'escriptura es una manera de canalitzar la meva manera d'entendre el món i que em permet equilibrar el que penso amb el que sento i el que sóc. Fa temps que escric però sempre per a mi i poc a poc vaig començar a trobar la necessitat de compartir-ho. Ara fa poc que sóc aquí i que navego entre milers de relats de persones que com jo escriuen pel plaer d'escriures o desfogar-se o simplement construir quelcom amb sentit per un mateix, per als altres o ves a saber.... I m'agrada... m'agrada respirar aquest ambient i sencillament deixar volar la meva imaginació..... aprendre a cada esbatec d'ales una mica més de cada persona que escriu, omplir-me de somnis i escriure a cor obert!!!!