En No troba en Sí

Un relat de: Climenode

" Un no voltava sòl perdut.
Un no.

Un no gemegava en un racó.
Un no.

Un no que no deia què?
No deixava de repetir que no...

Un no que cridava que sí.
Un no que no callava a la primera.
Un no que no es feia enrera.

Pujava les escales de tres en tres el no,
Per veure l'ocell de la finestra del celobert.

No, li deia que sí
Però el seu cap es movia d'esquerra a dreta sense aturador.

L'ocell no alçava el vol.
Restava enganxat al vidre colpejant-lo amb el seu bec,
Fent anar el seu cap endavant i endarrera talment com un sí.

Així que en No l'anomenà: Sí."

Comentaris

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Pols oposats[Ofensiu]
    Bonhomia | 13-09-2006 | Valoració: 8

    Del si i del no se'n poden treure tantes contradiccions... penso en l'àlgebra... penso en un cap de metall que a l'edat mitjana responia només d'aquestes dues maneres, com un prototip de robot...

l´Autor

Foto de perfil de Climenode

Climenode

8 Relats

16 Comentaris

10011 Lectures

Valoració de l'autor: 8.91

Biografia:
Sempre he pensat que l'escriptura es una manera de canalitzar la meva manera d'entendre el món i que em permet equilibrar el que penso amb el que sento i el que sóc. Fa temps que escric però sempre per a mi i poc a poc vaig començar a trobar la necessitat de compartir-ho. Ara fa poc que sóc aquí i que navego entre milers de relats de persones que com jo escriuen pel plaer d'escriures o desfogar-se o simplement construir quelcom amb sentit per un mateix, per als altres o ves a saber.... I m'agrada... m'agrada respirar aquest ambient i sencillament deixar volar la meva imaginació..... aprendre a cada esbatec d'ales una mica més de cada persona que escriu, omplir-me de somnis i escriure a cor obert!!!!