Segueixes sent tu?

Un relat de: kispar fidu

/ des que et retorno a veure cada dia... tornes a embogir els meus pensaments
i omples cada moment de confusos sentiments...

jo pensava que t'havia oblidat, que per fi m'havia pogut desfer del teu magnetisme...

però ara, de nou, ets capaç de captivar-me amb el més simple gest i el mínim esforç...

fas brillar cada imatge que se'm presenta, i torno a comptar els segons que no ets a prop...

et rebusco entre passadissos, somriures i mirades; i al retrobar-me les teves passes quedo muda presa dels teus paratges.

i m'enlluernes els somnis conquerint-ne cada racó i tornant-te propietària del meu inestable feble cor.

I em fas dubtar altre cop
al sentir-me presa d'aquesta obsessió.

I sóc incapaç de desfer-me del teu encant
quedant paralitzada sempre al teu voltant.

Comentaris

  • el millor magnetisme.....[Ofensiu]
    Noia de vidre | 01-11-2006

    segueixes i seguixes.. posant melodia a les paraules, notes els versos i fent dels relats allò que dibuixa un somrís al lector!!!
    perfecte, perfecte... Seguiexes sent tu? ;)
    un petonet de vidre!!

  • "I em fas dubtar altre cop...[Ofensiu]
    Menorca | 05-10-2006

    ...al sentir-me presa d'aquesta obsessió."
    Jo hi afegiria 'de la que no hi ha mortal que se'n pugui escapar'
    Estant lluny d'aquesta persona durant un temps relativament llarg, que ara sentis el mateix que abans de marxar només pot significar que els sentiments són purs, sincers, autèntics...

    "I sóc incapaç de desfer-me del teu encant
    quedant paralitzada sempre al teu voltant"

    (escriuria alguna cosa més, però altre cop faig tard a classe!)

  • jaumesb | 02-10-2006 | Valoració: 10

    magnetisme és màgic

l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

210856 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo