Secrets d'un plató

Un relat de: RogerMontblanc98
Caminava lentament enmig de la foscor d’aquell bosc emboirat. Feia fred i la humitat em posava la pell de gallina, però jo seguia caminant inconscientment, arrossegant els peus entre les fulles seques de la tardor.
De sobte, la terrorífica ombra d’un cos penjat, em va fer venir un calfred mentre aquella incòmode suor em començava a lliscar coll avall.
M’hi vaig acostar tímidament, empassant-me la por, fins que una petita gota de sang enfosquida em va caure sota la parpella, deixant-me brodada una llàgrima d’un vermell carnós. Vaig fugir espantada i tremolant, mirant enrere, tartamudejant tristament en el silenci, fins que el xoc d’un arbre em va engolir la consciència.
Just en aquell precís moment el plató es va il•luminar i mentre el fum dispers en l’aire s’esvaïa, el director anunciava l’èxit d’aquella última escena.

Comentaris

  • Original[Ofensiu]
    Eloi Miró | 28-11-2013 | Valoració: 10

    Encara que en el títol ja desvelis una mica el final de la història, té de dir que m’ha agradat. Només se m’acut dir que la protagonista ha de ser bona actriu.
    Salutacions i sort amb el concurs.
    Eloi

  • La pell dels protagonistes...[Ofensiu]
    Toni Arencón Arias | 19-11-2013 | Valoració: 10

    De vegades, i des del desconeixement, em poso en la pell dels protagonistes de les pel·lícules de terror quan estan rodant les més horroroses escenes. Ignoro que han de sentir. Ignoro si la por, sovint, els hi tenalla la veu. Ignoro la seva angoixa oculta, amagada... I suposo que anhelen sentir la veu beatífica del director, donant per vàlida l'escena.

    He recordat que fa temps, gairebé dos anys, en aquesta mateixa casa, vaig fer un exercici literari en aquest sentit. Si disposes de temps, i t'animes a llegir-lo, et deixo l'enllaç:

    L’essència de la por


    Auguris, Roger.

  • Bon relat![Ofensiu]
    Edgar Cotes i Argelich | 09-11-2013 | Valoració: 10

    Jo crec que és un molt bon relat, ben ambientat i amb un estil impecable. Només et recomano que la propera vegada vagis amb compte amb el títol, perquè trenca amb la màgia del relat, ja que endevindes el final amb facilitat amb ell. Jo crec que un títol ha de suggerir, però sense desvelar res del final. Espero que et siguin d'ajuda els meus consells. Molta sort en la convocatòria.
    Edgar

  • Està...[Ofensiu]
    AVERROIS | 09-11-2013 | Valoració: 10

    ...molt ben ambientat, intens i amb un final no esperat. Llàstima que en el títol ja desvetllis una mica la trama. Per la resta excel·lent.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 10