Secret d'ombra

Un relat de: Noè Reverter Segarra
Mira'l reflex d'ombra,
amagat crida,
però ningú'l veu.

I és rosa dorada,
ambdós verdes fulles
darrere.

Reflex que amaga
ambdós safirs,
de maragda pintats.

Entre sons ordenats,
amagat caòtic,
sobre línies d'or.

I com desig
sagnant que
brilla a fulles alienes.

Així és, com l'ombra
busco, particular
reflex d'aigua de sang.

Comentaris

  • Marteta...[Ofensiu]
    Noè Reverter Segarra | 18-03-2014 | Valoració: 10

    aquest poema té un missatge ocult que l'estàs veient, però no el mires, igual que les ombres, que sempre estan però només les veus si et fixes bé.

  • Reflex d'aigua de sang[Ofensiu]
    Marteta | 17-03-2014 | Valoració: 10

    En una primera lectura creia que el poema tenia un significat molt ambigu i que no seria fàcil trobar-li un significat concret o que se li advingués mínimament. Però després m'he fixat en la darrera estrofa, els dos últims darrers versos... busques més enllà de la realitat per trobar en les sombres el que aquesta aparença t'amaga? Vols escoltar els crits de les ombres?
    No sé si realment és així o me n'he anat completament del tema, però m'agrada.

  • Jordi Abellán i Deu[Ofensiu]
    Noè Reverter Segarra | 14-03-2014 | Valoració: 10

    Primer que tot gràcies per interessar-te pel meu poema, és un honor per a mi. Després, respecte al teu comentari, comprenc que no l'entenguis, de fet una de les meves intencions a l'hora d'escriure és la de crear confusió i que sigui difícil, perquè crec que com més difícil, més obert queda per especular cada persona per a trobar un significat propi, potser de vegades, el vull fer tan difícil, que encara que jo l'entengui (perquè tots els meus poemes tenen un significat i un tema personal) els lectors no li trobaran cap sentit. Per això, ara quan pugui t'enviaré una explicació de tot el poema al correu que tens a la teva biografia (jordiabellan@gmail.com), per si vols saber realment el que vull dir. Fins un altra!!!

  • No t'entenc[Ofensiu]
    Jordi Abellán Deu | 14-03-2014

    Ostres Noé...

    El vaig llegir ahir. El torno a llegir avui (varies vegades). Les paraules em resulten suggerents però no li trobo el nexe, el fil conductor.

    N'hi ha? Potser busco una cosa que tu no has pretès.

    Disculpa la meva ceguesa.

    Tot i així.... m'agrada.

l´Autor

Noè Reverter Segarra

24 Relats

41 Comentaris

21852 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
No en tinc ni idea d'escriure,
i escric.
No en tinc ni idea de música,
i componc.
No en tinc ni idea de la vida,
i visc.
(Noè R.S.)