Robert, futur enginyer...

Un relat de: AiDuS

"Apreciada llibertat, que sembla que mai no arribes. Que sembla que no vols vindre amb mi!
Sóc un pres innocent. Un pres entre quatre murs que no em deixen respirar!
Com un coàgul a una artèria, estancat, immòbil, reprimit, quiet...

Nou mesos porte ací! Nou llargs mesos sense respirar vent fresc, sense veure llum clara!
Poc a poc s'acosta el dia final! Un dia que m'espanta, però al mateix temps m'apassiona!
Lentament el veig vindre, poc a poc, molt lentament...

Obstacles per superar! Dies per viure reclós! Ganes de llibertat!
Diuen que a Juliol em soltaran, que seré lliure! Diuen que veuré la llum!
Mesos, setmanes, dies, hores, minuts, segons... Tot controlat...

I quan arribe Juliol tindré un parell de mesos per a mi! Sols per a mi!
Però ràpidament la llibertat em tornarà a abandonar... Novament serà Setembre!
Matrícules, examens, apunts, classes, deures, treballs... Tot controlat...

Apreciada llibertat, que sembla que mai no arribes!"


Robert Recatalà Mollà.
5é d'Enginyeria Industrial.
29 - Maig - 2007.

Comentaris

  • plouifasol | 04-06-2007 | Valoració: 7

    Un temps de descans curt, un temps de traball i estrès, llarg. Molt llarg.

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64642 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com