relacio virtual

Un relat de: Dolça

Espero que et connectis. Trista realitat de la llunyania. Les noves tecnologies ens van enamorar. La distància no comptava. Comptava l'atzar, la distància i la novetat. I ara, quan ens hem acostumat a parlar en la distància i som part de la família un de l'altre, la llunyania no és un instant.
Lluny i a prop, com en temps de guerres. Separats per quilòmetres eterns d'asfalt, units per sentiments i anècdotes comunes. A prop i lluny. A prop amb l'escriptura i lluny de presència. Són noves tecnologies.
Em pregunto com ets, si ets gran o jove, com tens els cabells i els ulls,... el físic no compta en la virtualitat. Relació estranya. Essència de la persona, per la persona, sense influència de la vista ni de l'olfacte. Només el tacte del teclat. Mecànic i fred. Contrast amb les nostres converses, plenes d'inquietuds i vivències explicades discretament i velades.
Ninot que anuncia la teva absència. Roig de mancança. Icona sense sentit que marca que no ets en línia. Absència humana. Soledat que es trenca en el moment que el color canvia. El verd és d'esperança. Verdor del paisatge que t'envolta, que t'acompanya. Felicitat de l'arribada. Presència virtual. Moxaina de la paraula... Noves tecnologies...

Comentaris

  • AnNna | 24-04-2006

    més d'un any més tard i remenant relats preferits, l'he tornat a llegir.

    i te'l comento perquè mereix sortir a últims comentats i que el llegeixi més gent :)

    petonsss!!!


    annna*

  • Gràcies[Ofensiu]
    AnNna | 03-10-2004

    Gràcies per haver deixat que amplii la meva web amb un relat d'aquesta categoria, fantàstic, material de primera. De veritat, t'ho agraeixo.
    Ja està penjat. I per si un dia vols comprovar que és allà, o si vols venir a donar una volteta, aquí te deixo la pàgina... i ja posats fem una mica de propaganda.. que ja va bé, no?

    http://groups.msn.com/pistufolia

    Vinga, a seguir escrivint i a viure la vida que són 4 dies i 2 plovent!
    I demà a l'insti... vaya pal!!! No vull anar-hi.... noooo!!! si us plau.....
    jejeje!!!
    Ara sí, adéu!!!

  • L'has clavat...[Ofensiu]
    AnNna | 03-10-2004 | Valoració: 10

    Noia, Dolça... m'encanta. Com ho has descrit... A mi em passa sovint, per no dir que totes les vegades que m'he estimat algú ha estat a l'altra banda del fil telefònic i de la línia d'Internet. I realment, fa mal. Estar tan lluny, però tan a prop. Quina raó que tens. El que em diferencia del follet groc és que jo mai m'he atrevit a anar a veure els meus estimats. Vergonya, por, digue-li com vulguis. Els meus pares també em matarien si se n'assabentessin....
    Però bé, és amor igualment, no?
    Gràcies, mel guardaré al meu disc dur. I si em permets penjar-lo a la web... enviam un mail si us plau:

    pistufolia@hotmail.com

    Gràcies, maca! Fins una altra!

  • Començo a imaginar com ets[Ofensiu]
    Far de Cavalleria | 28-09-2004

    Ara, després de llegir-te ja començo a jugar a saber de qui són els dits que es mouen a l'altra banda.

  • DOLÇA ETS TU???[Ofensiu]
    Silviasa | 31-08-2004 | Valoració: 9

    Dolça, si ets la dolça zurdo que coneixo, i que esta viven a l'emporda amb noves amistats, jo sóc la teva amigue.
    la teva guapixima! amiga.
    el meu nom no destaca com el teu, peró amb dic Sílvia, o sepia com amb dius tu, tas tornat molt poetica dolça i molt atravida.
    I si ets la meva dolça amiga, responma fen un comantari aqui o anviadma un missague en la meva adreça que és: silviaquera2@hotmail.com

    O dolça amiga, que et pasis bé les vacanses que et queden.

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Dolça

Dolça

22 Relats

89 Comentaris

35768 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Sóc del Baix Empordà. Estimo i em deleixo per aquesta comarca, barreja de contrastos de mar i muntanya.