Record de vida

Un relat de: AVERROIS

Va agafar l'ascensor del gran gratacels, va prémer l'últim pis i sola va anar veient com les llums que marcaven la planta per a on passava li aclucaven l'ull. En pocs minuts l'ascensor es va aturar. Per un moment va dubtar quan es va obrir la porta, però tan sols va ser un moment. Va pujar per les escales que la durien a la terrassa. Esglaó a esglaó, pesadament, fins arribar-hi.

Es va acostar a la vora, va pujar a sobre la barana i va mirar un moment l'espectacle que els seus ulls li oferien. Desprès va deixar que el seu cos s'abalancés al vuit.

Mentre anava caient va anar veient totes les imatges de la seva vida, una per una, segon a segon, any rere any i quan faltava poc perquè el seu cos s'estavellés al terra, se'n va adonar de que la seva vida no havia estat pas tan dolenta.

Comentaris

  • No es pot retrocedir[Ofensiu]
    Nurithy | 06-01-2007

    Un ha de rumiar profundament les decisions que poden cambiar tant la vida. M'agrada aquest estil que prova de desdramatitzar, però, tot i així... un puntet més de tristesa i final l'adornaria molt.

  • tens traça : és bo [Ofensiu]
    Isabel Muntaner | 30-11-2006 | Valoració: 8

    I la darrera frase , no podria ser una mica més brillant ? més sentida ? no ?

  • com ja et vaig dir[Ofensiu]
    gypsy | 27-11-2006 | Valoració: 10

    un relat preciós!

  • res de nou[Ofensiu]
    damas | 17-11-2006 | Valoració: 6

    L'argument es sencill i poc imaginatiu.Es vell aixó de la "pelicula de la teva vida" en el moment del traspàs.

  • Cronica d'un suïcidi[Ofensiu]
    gypsy | 17-11-2006

    la línia que separa la vida de la mort és tan minsa, que sovint no ens adonem de la fragilitat de la nostra existència.

    Saltar a l'abisme, al buit inacabable pot semblar una fugida atraient.

    petons!

    gypsy

    (Averrois, ja no poso puntuacions, però m'encanta com tot el que t'he llegit)

Valoració mitja: 8

l´Autor

Foto de perfil de AVERROIS

AVERROIS

405 Relats

932 Comentaris

370479 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Vaig néixer a Manresa un fred Gener de fa uns quants anys i com va escriure el poeta:

Tots els records plegats
són una gota d'aigua
dins una mar immensa.
I el violí que no se sent
deu plorar alguna mort
que jo no sé.

Què la vida us sigui lleu!