Recerca

Un relat de: ROSASP

Entre les mans despullades
hem cercat un abric pel desconsol
i ens hem fet un niu de fullaraca
arrecerat de la indiferència i el judici.

Guarnit amb detalls menuts,
violes i algun trèvol de quatre fulles,
amb mots petonejats al vent
que encenen agosarats un intent
de llar de foc...

Des d'on es veu l'horitzó tenyit de somnis
i les ales màgiques dels petits instants,
amb el teulat protector d'un cel immens
per on passegen somriures
sempre nous...

I vet a saber com, hem descobert
que la vida és un bagul ple de tresors,
d'il·lusions i caramels embolicats
amb papers aïllants i superflus.

I nosaltres, un esquitx de llum minúscul,
capaç de creuar els límits de l'univers
amb la força d'uns ulls tendres
que miren des de dins del cor.




Comentaris

  • jaumesb | 31-01-2006 | Valoració: 10

    jo també m'identifico amb la teva poètica, amb la teva manera de buscar la llum

  • això és la vida...[Ofensiu]
    Capdelin | 14-03-2005 | Valoració: 10

    un tresor... caramels de mel i menta... i també cops amargants i tobogans de gespa i caigudes espectaculars... i mirades a l´univers i mirades ben endintre on plora algun callat vers... i estones i instants i hores que no s´acaben, petons, abraçades, fuetades i crits bestials... sempre a la recerca d´un camí que ens porti a algun lloc... on apagar la sed i veure que el camí només arriba a la meitat... l´altre meitat ja és sortida...
    wapo poema com tots els que tu fas... polit, ben acabat i ben vestit... digne... elegant... com la papallona de la foto que el nèctar va xuclant...
    un petó i una abraçada!!!

  • MASSA MACO[Ofensiu]
    brumari | 13-03-2005 | Valoració: 10

    Sinó fos que la bellesa mai és excessiva, et diria que el teu poema és massa maco, tant en la forma com en el fons.

    Expliques un món que tots somiem. Potser calen uns ulls com els teus per veure'l així, més enllà dels somnis.

    En qualsevol cas, segueix petonejant l'aire amb els teus mots.

  • La vida[Ofensiu]
    Lavínia | 11-03-2005 | Valoració: 10

    quan hi ha desconsol necessita aquest "bagul
    ple de tresors d'il·lusions" i caramels de papers acolorits i transparents.
    Com tu dius, i dius bé, la nostra llum minúscula que mena de dins dels ulls de la tendresa; ens farà trobar aquesta déu de tranquil·litat, si més no.

    Avui, precisament avui, m'ha agradat llegir aquest poema i, possiblement, perquè hi ha moments per a tot, en aquesta horeta d'esbarjo ho he agraït.

    Molts petons, Rosasp.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de ROSASP

ROSASP

312 Relats

1612 Comentaris

644433 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Hola! Sóc la Rosa Saureu, una lleidatana somiadora de mena i una mica surrealista. Convertir allò que caço al vol en paraules és el més semblant a tenir ales. En el meu cas, escriure no és només una afició o una necessitat sinó una forma de sentir i veure la vida. Utilitzo la poesia, els contes i els relats curts per intentar expressar les petites i grans coses que omplen i buiden els dies.
Vaig tenir la sort de ser escollida per a la plaquette "Singulars d'un Plural" a la ciutat de Girona, en què poetes inèdits vam compartir espai amb autors de renom. Formo part del llibre de relatsencatalà.com versió 2.0 i del primer llibre de poemes. També he guanyat el segon premi de poesia Seu Vella de Lleida-2008. Aquesta empenta, junt als vostres comentaris i continu suport, han estat un gran estímul per continuar endavant.
El meu repte personal és aprendre constantment a viure. M'agrada la música, l'art en general, somriure molt i estimar tant com pugui. Estic enamorada de la meva llengua i sé que el nostre vincle és cada cop més fort i ferm.
Respecte a vosaltres, sento que ens uneix un fil comú que m'agradaria sentir sempre proper.
Per si necessiteu quelcom, el meu correu és: rosasaureu@telefonica.net
Gràcies per tot!

Si voleu, també podeu visitar el meu bloc de videopoesia


R en Cadena

El Vicenç Ambrós i Besa em va passar la cadena i jo l'he passat al Capdelin i a la gypsy

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")