Quin poder tens? (Passió)

Un relat de: ricard53

Que hi vas veure en mi per que tot o quasi be tot en la meva vida girés al teu voltant?
Ja fa més de quaranta anys que vaig ser tocat per la teva vareta màgica i hores d'ara encara em fas girar el cap vers tu!
He fruit de la teva contemplació, m'has donat alegries i un parell de mals moments, però en tot aquest temps mai m'has maltractat, això en aquests temps que corren no és gens corrent.
He dormit al teu jaç, a l'estiu i al hivern.
A la primavera i a la tardor he gaudit dels colors amb els que et guarneixes.
He sentit els sorolls i les olors que t'acompanyen; omplen els sentits i duen pau a l'esperit.
M'he esgotat cercant els teus recons i he assolit els teus punts més destacats, aquells que hom desitja contemplar.
I cada cop que deia o dic: prou! no dius res i esperes que torni; saps que et sóc fidel malgrat que la teva companyia ha aconseguit que romangui sol.
Tan se val!
Be, sol no!
Hi tinc bons amics amb qui comparteixo la teva presència i a tu t'agrada que així sigui.
Els anys i les xacres fan que cada cop em costi més satisfer les teves exigències, però em conformo amb els bons moments que em dons, sé acceptar les limitacions.
Espero però, poder gaudir de tu molt de temps.
Ara però, aprofito per apropar al teu si, uns menuts que demà potser també tocaràs amb la teva vareta màgica.
M'agradaria especialment que ho fessis amb una d'elles, tu ja ho saps!
De fet, ja gaudeix de la teva companyia tot i els seus pocs anys, l'acompanyen altres als que també sé que els hi has fet l'encanteri.
...
Espero que el temps que ha de venir sigui generós i em dugui encara algunes gemes teves que desitjo contemplar, tu ja saps quines...
Mentre, gaudiré contemplant un dels teus indrets: el Montsant.

Comentaris

  • No has de gira al voltant de ningú[Ofensiu]
    Gritella | 28-02-2007 | Valoració: 10

    Si de cas s'ha de voltar a l'hora amb la persona estimada però cada u amb als seus somnis, si realment t'esmi-me'n ho han de fer sense que hagis de gira al voltant del qui estimes. Tots som únics i si som feliços amb nosaltres mateixos sense necessitar a ningú els que estiguin al nostre costat també ho seran.

    T'asseguro que es infalible

    Bé tot el que et dic jo m'ho crec però realment cada persona és un mon i el que serveix per un per un altre potser representar una tonteria. Les persones som com som.


    Tarda màgica, tada en que puc compartir el que sento al llegir unes paraules ............