Qui és Julieta?

Un relat de: laberintia7

Jo sóc Julieta i també sóc el Sol. Jo no m'he considerat mai el Sol però em somriu el cor quan m'ho diu ell.

Romeu diu que ell és la Lluna que empal.lideix al saber que mai arribarà a la grandesa del Sol.

A mi m'agrada més la Lluna. Potser per la seva palidesa vestal i segurament és per aquest mateix motiu que m'agrada que sigui ell la Lluna perquè quan ella ve i se m'emporta al país dels somnis em complau que el rei d'aquestes estrelles tant esperançadores sigui el meu Romeu.

"Oh! Romeu, Romeu! Per què ets Romeu?" Per què la Lluna? Per què el Sol? La Rosa té curta vida però sempre serà Rosa. Sempre guardarà la seva olor intacte als cors d'aquells que l'hauran sabut apreciar.

"Oh! Fortuna!" Fas morir la Lluna, el Sol, la Rosa i l'odi perquè tot perduri en el temps: inequívoc, imparable, font de tota sabiesa...

"Oh! Romeu, Romeu!" No juris mai per la teva vida, ni per la Lluna, ni pel Sol! Jura per acabar amb l'odi dels homes perquè amb el teu amor faràs que la nostra tomba de noces sigui un camí de Roses pels nostres pares i amics de cors nobles però cecs de tant orgull!

"Oh! Fortuna!" "Oh! Romeu!" Oh Lluna! Oh Sol! Sé que marxo a les estrelles però deixo a la Terra l'ànima del meu amor!


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

laberintia7

5 Relats

0 Comentaris

3773 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00