Queda't

Un relat de: marta_gut
Queda’t aquí, amb mi, aquest dia i aquesta nit. Perquè ho vulguis o no et converteixes en el raig de llum que travessa aquest cel encapotat, i que no em venguin amb històries, que no és normal que la pell em bulli tant i el cor em bategui tan fort. Quan els teus ulls… quan els teus ulls troben els meus (uns ulls que em posaven nerviosa, recordes? Encara ho fan de tan en quan… no sé què deuen tenir les teves mirades) em perd dins la melodia imperfecta de les nostres respiracions. De camí als núvols, trob una frase que no sé perquè ni perquè no, m’encanta.

Tot i així t'avís que estem cosits a la mateixa estrella.

Deix enrere arbres multicolors per xiuxiuejar-te un t’estim a cau d’orella, i mentre se’t dibuixa un somriure m’acab els teus llavis amb gust a síndria i a meló i a més fruites d’estiu. Que no arribi la tardor…

Comentaris

  • Queda't...[Ofensiu]
    natasha | 01-05-2011

    ... i pararem el món!
    Dolç, breu i per sobre de tot... sincer.
    Una abraçada

  • indefinida | 16-04-2011 | Valoració: 10

    Senzill i sincer...perfecte per descriure un sentiment com l'amor.

    Una abraçada.

  • Cosit a la teva lletra[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 10-03-2011 | Valoració: 10

    Quina prosa més sentida, més poètica, poesia en prosa pura plena de color i olor d'estiu, de síndria vermellíssima que es menja, es beu i satisfà. Les teves frases màgiques omplen el meu somriure de satisfacció i reconeixement literari. Ets poesia pura. Una forta abraçada Marta!
    Aleix

  • Queda't[Ofensiu]
    Josep Ventura | 09-03-2011 | Valoració: 10


    En quedo amb aquestes lletres tan dolces i el seu aroma d’estiu
    Felicitats
    Josep

  • una declaració d'amor[Ofensiu]
    joandemataro | 09-03-2011 | Valoració: 10

    sincera, fresca i tendra
    et felicito
    abraçades
    joan

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de marta_gut

marta_gut

59 Relats

111 Comentaris

56087 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Qui té ulls per veure i orelles per escoltar, es convenç de que els mortals no poden encobrir cap secret. Perquè quan els llavis callen, xerren les puntes dels dits i l'emoció traspua per tots els porus del cos.

Sigmund Freud.