quan estimes

Un relat de: gmaxX

quantes vegades em dit per sempre , i quantes vegades ha estat per sempre?

Aquesta es una de les pregutnes en que em vaso avui , ara , per entendre , per que hi ha aquesta necesitat de voler fer-me mal?

Trobo que tothom , tothom , sense ninguna exepció hauria de escriure algun diari.. algo que els pugui fer veure la seva evolució , dia rere dia , any rere any. La veritat es que si la diferencia es inmensa, ara que em puc permetre el luxe de mirar cap enrredere perque no hi ha res en el present que em permeti no mirar-hi.
Fotus , pensaments , maneres d'escriure , punts de vista , mentides , veritats , pors , seguretats..
Es absolutament educatiu , són moralejas.

Ara miro el passat de fa 2 anys , i dintre de 2 anys més això ho veuré una barbaritat , n'estic segura , però no puc intentar pensar com pensaré si ara no puc ni alcarir-me amb el que em passa pel cap.
Es absolut aquest poder , es magnific , es radiant.

Som radicals , tots , podem , sabem passar d'una època a una altra casi d'un salt , en podriem dir.
Sabem dir no , quan es si i quan es no
es dificil dir si , quan es si.. curiós.






Per sempre, com podem identificar que es un per sempre de veritat , o simplement un per sempre sense base.

Som presoners dels nostres pensaments , del nostre present , com ara no crec que hi tornis a pensar mai més . Com podem tindre una idea tant clara com un per sempre.. les coses canvien.. i quantes més expreiencies tens , millor.

Per sempre , és per sempre, per sempre , es per sempre. no hi ha més.


quan estimes , ho fas incondicionalment , quan estimes es quan no necesites dir-ho cada segon.
quan t'enamores es quan necesites , desitjes , estar amb ell en tots els moments en tots els casos sense cap mena d'excepció.
Quan estimes de veritat i ets correspost , es per sempre.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer