Primera anotació

Un relat de: Clara nit

Em sento extranya escrivint quelcom que algu llegirà i sobre el qual es podra opinar.
Sempre he pensat que escriure era per mi una certa felicitat, poder relatar obertament tot allò que es vulgui, poder ser lliure de crear móns nous, noves vides...és com si en cada paraula es poguès començar de nou, tot vivint mil vides diferents. tot cercant mil personatges, tot visitant totes les contrades imaginades i per imaginar.

Escriure és per mi un dels arts més bells del món, un dels més especials...perquè escriure és SOMIAR i somiar és Viure!

Se que això encara no es ben bé un relat, però m'atemoritza no se prou bona perquè algu en llegeixi cap dels meus. Crec que m'aniré introduïnt a aquest nou món a poc a poc.

Comentaris

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Molt ben expressat![Ofensiu]
    blaiv74 | 17-08-2008 | Valoració: 10

    I també explicat.
    No tinguis po!
    De moment vas bé. Peró... no ho deixis!

  • mai por[Ofensiu]
    clariana | 22-12-2006

    no cal tenir por, perquè la por frena a fer el què realment un vol fer.
    llença't a l'escriptura, escriu per tu i comarteixo amb nosaltres.

    endavant!

    clariana

  • Ei!!![Ofensiu]
    fada_negra | 23-05-2006 | Valoració: 10

    Que cosa mes bonica...no he llegit mai una cosa que no haja escrit com un poema i siga tan bonic!!!De debo...a vore si poses quelcom mes x aki eh??sense por..k estem desitjant-lo!!! :D
    B7s!!!

  • Ecriu un que es com bessar[Ofensiu]
    instants | 08-08-2005

    Escriu, escriu i disfruta expressant el que sents, encara que sigui una explosió de mots incoherents, i què? fes-ho, expandeix-te i obre't al món que no mossega, i si a algú no li agrada com escrius i t'ho diu ja veuràs qui ho fa com una crítica construcitva i tendre i el que ho farà des de l'arrogància per sentir-se millor, i què? Escriu, comparteix i viu!!!


    Una forta abraçada i,
    endavant!!!!!

  • Sareta_16 | 18-04-2005 | Valoració: 9

    Ole Clara!^^ M'agrada com t'expresses, bon comencçament!
    No tinguis por jo aqui tb em sento que no encaixo...la gent escriu de p.m!Però tu segur q tens molt talent, demostra-ho sense poooor!:)
    Aquí la gent és molt amable i et dóna consells i si no els agrada un poema no el comenten o ho fan amb tacte!
    I donar-te la benvinguda, espero llegir coses teves! :D

  • Molt natural[Ofensiu]
    ITACA | 24-03-2005 | Valoració: 10

    Creume quant et dic que no desconfis de la teva facilitat a l'hora d'escriure amb tanta naturalesa i sencillesa , m'ha agradat molt.
    Continua així sera un plaer llegir-te.


    Una abraçada , Clara

  • per què sempre...[Ofensiu]
    Shu Hua | 18-02-2005 | Valoració: 8

    ... hem de tenir tan poca confiança en nosaltres mateixos? Aquest escrit teu és molt bonic i, a més, té molta raó.
    Hi va haver una època que jo tenia por de parar boja. Concretament, un dia que veig passar algú perl carrer i penso: aquest s'assembla a Fulanito. El problema radica en què el tal "Fulanito" era un dels meus personatges. Fou aleshores que vaig comprendre que més em valia posar-me a escriure i treure'm tantes històries del cap o sino, acabaria per no distingir realitat de ficció.
    Vinga, ànims i salut
    Glòria

  • poc a poc... o de COP![Ofensiu]
    Capdelin | 11-01-2005 | Valoració: 9

    sense por... com l´infant que treu el cap poruc... però amb ganes de somiar i de viure... no tinguis por... això no és un aparador, ni un concurs... és un clum d´amics i amigues que, com tu ben bé dius... somiem móns
    has començat d´una forma senzilla, humil... i, si t´agrada escriure... ho tens TOT!
    ànims... de vegades una pantalla blanca d´ordinador, que s´ha d´omplir... fa respecte al començament... sobretot si veus centenars d´ullets que espien i esperen la teva petita, senzilla i humil creació... però són ulls AMICS...
    un ptó i una abraçada CLARA nit... que la lluna t´il-lumini i facis de la nit ( amb els teus pensaments escrits ) una nit CLARA!!!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Clara nit

1 Relats

9 Comentaris

1077 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Últims relats de l'autor