PRESONERS

Un relat de: RoserBG
Ella somniava ser astronauta per anar a la lluna. La van convèncer que els somnis són això, només somnis, i li van ensenyar a brodar estrelles de fil daurat al cobrellit. Ell ho tenia decidit, seria ballarí de dansa clàssica; però a casa li van treure aquella bogeria del cap. Ara és un advocat implacable, amb un sou i un nivell de vida més que respectable.

Comentaris

  • La renuncia.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 12-05-2018 | Valoració: 10

    Curtet, però llarg, aquest relat teu, en significança. Preciós això de brodar estels en fil d'or al cobrellit. Tinc un amic, un senyor major, que també volia ésser ballarí. Però fa 65 anys, esser-ho era de "marietes" i ara es dedica a la seva segona passió, la pintura artística. Tot i que s'ha guanyat les garrofes fent de pintor de brotxa grossa. I encara el teu personatge masculí és un advocat reputat.... i fa diners...

  • A vegades, la vida[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 08-06-2015 | Valoració: 10

    A vegades, la vida ens ensenya això que has retratat perfectament, la realitat. Blanc i negre, realitat i somni, Barça o Madrit. Una concisió que es mereix un deu! I una abraçada.

    Aleix

  • somnis[Ofensiu]
    Imma Cauhé | 06-06-2015

    Però hi ha somnis realitzables, el d'astronauta més dificil però el de ballarí amb disciplina ho podia aconseguir.

  • Reconeixement[Ofensiu]
    RoserBG | 06-06-2015

    Segon premi del "Concurs de microrelats per a la Igualtat". Matadepera 2015

  • molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 06-06-2015 | Valoració: 10

    Es bonic
    Montse

Valoració mitja: 10