Per un cop...

Un relat de: eternasomiadora

Vull ser irresponsable,
vull ser dolenta,
vull trencar les normes,
vull espatllar coses,
vull pintar les parets de l'ajuntament de color rosa,
vull que em venerin,
vull encapçalar uns rebels,
vull crear alguna cosa no coneguda,
vull perdre'm,
vull caminar pel cel,
vull no ser dominada,
per un cop vull ser lliure.

Comentaris

  • Mmm, [Ofensiu]
    OhCapità | 21-06-2005 | Valoració: 10

    de moment m'estic empapant de vos, de somnis eterns ... M'he parat aquí per primer cop i és de moment el què més m'ha agradat de tots els poemes que he llegit. La repetició del vull,vull, vull , .. fins que ns bull la sang i volem ser lliures, mmm, ah la llibertat!
    Bonic poema per recrdar eternament.

    OhCapità.

  • Martí i Pol[Ofensiu]
    Carlos | 27-04-2005 | Valoració: 9

    "...tot està per fer/ tot és possible avui...." lo que passe dintre d'1 minut encara no està decidit. Es millor afrontar l'incertessa del futur amb la teva actitut. Anim i endavant. Alguns ens apuntarem a la teva guerra.

  • Em sembla...[Ofensiu]
    BlauFosc | 22-04-2005

    Em sembla que de gran vull...

    Vull ser com tu!

    M'agrada aquesta actitud d'esperit. Tot just començo a llegir-te...

    Fins aviat

  • Sareta_16 | 22-04-2005 | Valoració: 10

    És molt bonic noia, com diu el teu nick t'agrada molt somiar no?
    Però no visquis només somiant sino que fes realitat els teus somnis!
    Aquí surt el teu esperit rebel contra la societat de voler ser i no poder...^^
    Dir-te que fes el que tu vulguis, ningú t'ha de manar!
    Moltes gràcies pels teus comentaris tan amables i que m'encanta com escrius!:)

  • Vull colar-me al Camp Nou... jejeje[Ofensiu]
    Sanke85 | 21-04-2005 | Valoració: 10

    Fora conyes...

    Pots fer i no fer tot allò que tan et tortura. Simplement has de ser tu, deixar-te anar i volar, ser lliure. Hi ha una frase que m'agrada molt, ara no recordo de qui és però diu així: "No somis, viu els teus somnis".

    Espero que es faci realitat els teus "somnis". Sigues lliure!

    Un altre exit etrnasomiadora ;·)

    Un petò:
    Sanke85

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de eternasomiadora

eternasomiadora

32 Relats

80 Comentaris

35693 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Ei!! Primer gràcies per visitar-me!!
Tot seguit em presento sóc una boja acuariana nascuda al 85, i m'agrada escriure coses que penso tot i que se que no tinc raò del tot i m'agrada apendre que encara em falta molt per apendre jeje, i bé escriure és una manera de d'expresar-se i m'agrada fer-ho tot i que no sóc una experta jejeje i faig moltes faltes mai se ma donat bé això u sento. Escric el que penso tot i que se m'en va força la olla perque mai repaso els escrits i poso patacam!! el que penso :P.
I..moltísimes gràcies a tots els que meu escrit us estic molt agraida us anire visitant i escribint tambè un petò molt gran.
Per a qualsevol cosa el meu mail és: ororo85@hotmail.com