Per tu

Un relat de: AINOA

Tu ets lo mes maco
que tinc en aquesta vida.
Juntes hem passat
moltes penombres i alegries.
Sort en tinc de tenir-te
sempre al meu costat
Perquè en els moments
més dolorosos.
tu sempre m'has recolzat.
Ara em toca a mi,
animar-te a ser feliç,
i treure't d'aquell pou
en el que un dia vas caure.
Saps que vull el millor per tu
i que mai no pararé,
Fins a veure't feliç
i que tu, tornis a ser.

Comentaris

  • has d'escrit l'amor per una germana[Ofensiu]
    Ainoa | 03-07-2005

    jo sento el mateix per l ameva, només que a mi la poesia se'm dòna fatal!!! i a tu no!!!

    Ai! una germana és lo més bonic del món

  • Un pou[Ofensiu]
    kispar fidu | 28-06-2005

    No són macos els pous, i menys quan un hi és dintre... Així que estic contenta de que li ofereixis la teva ajuda, ja que en els moments difícils, una mà a on agafar-se sembla que aclareixi el dia. Segur que amb la teva ajuda li és molt més fàcil de superar-ho "tot" i aconseguir véncer l'alçada d'aquest pou que la "reté" a dins.

    Gemm@

  • mar - montse assens | 21-03-2005 | Valoració: 10

    no sé a qui va dirigit aquest poema, però sé que sigui qui sigui té sort de tenir-te

    belles paraules!

    una abraçada

  • felicitats[Ofensiu]
    Manuel de Lino | 17-01-2005 | Valoració: 10

    encara que una mica tard, me he enterat ara felicitats per el teu san.
    paso una mica del foro crec que aixi es mes personal.
    que tota la felicitat sigue amb les dos.
    R.A.

  • Un poema molt tendre...[Ofensiu]
    BARBABLAVA | 08-01-2005

    que si anés dirigit a mi, tant és si de part de la meva germana o de qui fos, em faria plorar. Una bella manera de dir unes paraules que tan sovint ens manquen...

  • És un poema...[Ofensiu]
    Llibre | 08-01-2005

    que parla de l'amistat, però que va més enllà. A més, s'hi entreveuen uns sentiments que expressen una claredat d'idees que cal remarcar. Parlo, per exemple, del vers on dius "tu sempre m'has recolzat". Fas servir el verb "recolzar", que té moltes cognotacions de llibertat al costat del sempre. Ens indica un fer costat més enllà de valoracions o judicis, pel senzill fet de l'amor que se sent per l'altra persona.

    Fins aviat.

    Salut!

    LLIBRE

  • l'amistat mou el mon[Ofensiu]
    natasha | 03-01-2005 | Valoració: 9

    Aquest poema transmet amistat x tots els seus mots, quina sort estar al costat d'algu que t'aprecia, et valora i t'ajuda.
    ara ho confirmo, l'amistat es un dels motors del mon.
    que et duri i felicitats!!

  • quins sentiments més bonics...[Ofensiu]
    ROSASP | 03-01-2005

    Saber que tens al costat una persona estimada que t'ajudi i comparteixi els moments bons i els no tan bons, és un gran tresor.
    Espero que us duri per sempre aquest sentiment tan bonic. Teniu molta sort!

    PD: Moltes gràcies Ainoa, pels teus darrers comentaris. I també a la Merihann, que sempre comenta a tothom amb tanta dolçor i ens dona ànims a tots.
    Us desitjo que l'any nou us porti moltes il·lusions i somnis per poder compartir!
    Una abracada d'allò més gran!

Valoració mitja: 9.67