Per dir de tu

Un relat de: ninona
Per dir de tu podria
parlar de nits estelades
i cels infinits,
de platges desertes
i mars sense horitzons,
del vent a la cara
i els cabells voleiant.

Per dir de tu podria
esmentar barrots i lligams,
i lluita i revolta,
i ocells blancs
i papallones exquisides ,
i símbols universals
i himnes, i crits, i cançons.

Però...
quin sentit tindria?

Per dir de tu voldria
saber-te arreu.
I escriure, i pintar, i cridar
el teu nom
per tots aquells que
per dir de tu no poden dir
LLIBERTAT.

Comentaris

  • Ah ,,,[Ofensiu]
    Annalls | 10-12-2013

    ... que me'l deixaries compartir al face? Posant el teu nom , clar !!

  • Un poema preciós !"[Ofensiu]
    Annalls | 10-12-2013 | Valoració: 10

    Ja veus te l'han escollit amb molt bon criteri, i que pocs comentaris...
    M'agrada haver-lo descobert, tot i que en realitat et venia a dir que es la meva RDQ i et trobo a faltar !!! Quin morro, no?

    Anna

  • Enhorabona![Ofensiu]


    Enhorabona!

    Aquest poema, presentat al “Concurs ARC de Poesia 2012. Llibertat”, ha estat seleccionat per formar part del recull que l'Associació de Relataires en Català publicarà dins la Col•lecció Relataires (Editorial Meteora).

    En breu ens posarem en contacte amb tu via correu electrònic.

    Gràcies per la teva col•laboració,

    Junta de l'ARC (Comissió Concursos)

  • Solidari.[Ofensiu]
    Carles Ferran | 31-03-2012

    Un poema preciós, intimista, solidari. Un missatge molt clar: No pots parlar de llibertat mentre hi hagi gent que tingui prohibida la paraula llibertat. La mateixa gent que no poden gaudir-la. Molt contundent rere la tendresa.

l´Autor

Foto de perfil de ninona

ninona

58 Relats

229 Comentaris

131637 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona el 1964. Volia investigar i fer grans descobriments, i vaig estudiar Bioquímica, però després de moltes voltes he acabat fent projectes informàtics, una feina que m'agrada.

De sempre m'ha apassionat llegir i escriure. Un dia vaig descobrir aquesta web a través d'un bon amic que hi escrivia, i des d'aleshores m'hi passo quan puc.

Va haver un temps que participava en els reptes (aleshores nomès hi havia el clàssic) i era gairebé addictiu, però ara m'és gairebé impossible.
Darrerament m'he aficionat al niporepte, però només hi participo de tant en tant.

També em trobareu al bloc Univers madur.

Passeu-vos, comenteu i no dubteu a criticar: és la millor manera de millorar.

Per qualsevol cosa que vulgueu, m'agradarà tenir notícies vostres ...

ninona1206[arrova]gmail[punt]com


Per si us fan servei, algunes eines i enllaços útils