Per caprici del destí les nostres ànimes es van creuar.

Un relat de: mistika

Per un caprici del destí,
Les nostres ànimes es van creuar.
Per un caprici del destí
Les nostres ànimes es van trobar.

Jo amb aquest relat et voldré dir,
Que tu per mi ets especial.
I jo amb aquest relat et voldré dir,
Que tu per mi ets essencial.

- Ei, tu creus amb el destí?
- Per què em preguntes això? Jo crec que el destí ens el podem escriure nosaltres mateixos...
- Jo també pensava això abans de coneixe't, però des de que vam intercanviar per primer cop aquella efímera mirada, sé que el destí existeix. Crec que estavem predestinats.

Per un caprici del destí,
Les nostres ànimes es van creuar.
Per un caprici del destí,
Jo de tu em vaig enamorar.

Jo amb aquest relat et voldré dir,
Que tu per mi ets especial.
I jo amb aquest relat et voldré dir,
Que tu per mi ets vital.

- Et vull fer un relat saps? Però, no sé ni per on començar.
- Per què?
- Perquè una marea de sentiments m'aborda cada vegada que penso en tu.
- Bé, és que hi ha coses que no es poden expressar sobre un paper, s'expressen amb una mirada, una carícia o un petó.

Comentaris

  • Bó i original[Ofensiu]
    JakpaT | 19-07-2005 | Valoració: 9

    Molt bó i està molt bé com t'ahn dit en algun comentari està molt bé barrejar les coses i saber trobar el terme mitg., que és al fí i al cap lo que ens guía en aquesta vida. M'encantarà continuar lleginte.

  • Ooooh![Ofensiu]
    Shu Hua | 24-02-2005 | Valoració: 10

    Molt bonic, Mistika, tendre, amorós, original, queda molt bé això de barrejar poesia amb diàleg, a mi sempre m'ha agradat. Fixa't, ara mateix s'ha posat a ploure. És el cel que està content i et vol felicitar. No ho dic només pel relat, que es mereix mil felicitacions, sinó perquè (tenint en compte que això sembla verídic), crec que hi ha hagut canvis a la teva vida.
    Un petó
    Glòria

    PD
    Sisplau, no deixis a la pobra Odet sense final

Valoració mitja: 9.33