Pensaments encesos

Un relat de: Anònim del sXXI
Has obert la porta i m'has besat amb una intensitat serena però plena de passió. Feia temps que tots dos esperàvem aquell moment.
Sense pressa has assaborit els meus llavis i has anat envoltant-me amb una abraçada embriagadora, serrant els teus pits contra el meu cos.
Ha sigut un moment màgic. Jo he sentit la necessitat de recórrer la teva esquena i les teves natges, i he notat que sota del teu batí de seda hi havia la teva pell suau; nua, tota per mi.
Mentre fregava el teus pits amb els mugrons ben encesos, les teves mans han relliscat pel meu entrecuix per atiar una mica més el meu interior encès.
Llavors...

Comentaris

  • Màgia eròtica: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 27-09-2022 | Valoració: 10

    Aquest microrelat de principi a la fi evoca una relació eròtica que em deixa amb una certa intriga. Això està clar i molt ben expressada.
    Molt bona. Gràcies per compartir.
    Si has publicat cinc relats a la vegada, Relats en Català, no te'ls posa un a un, cada dia, sinó que te'ls publica tos junts. I així, solament tindràs uns quants comentaris... I si vas publicant, un cada setmana o més temps, tindràs més comentaris. Jo, et vaig comentar ahir, un. I a poc a poc, te'ls comentaré tots, un cada dia.
    Cordialment.

  • Obrir la porta[Ofensiu]
    Prou bé | 27-09-2022

    De tant en tant i sempre la passió de la trobada amorosa!
    Esplèndit
    Amb total cordialitat

  • Inacabat...[Ofensiu]
    llpages | 26-09-2022 | Valoració: 10

    perquè cadascú pot seguir el fil com vulgui. És una espurna de passió eròtica que vol que el lector converteixi en foc, i això és força original, m'ha agradat! Enhorabona!