Parlar per parlar

Un relat de: TITÀNIA

El món és ple de persones que parlen per parlar,
paraules buides i sense fons,
si només haguessin de dir la veritat,
deixarien de parlar.

Comentaris

  • Hola.[Ofensiu]
    Arbequina | 26-08-2007

    Parlant per parlar es pot dir la veritat.

    Jo, el cert és que sempre havia criticat el parlar per parlar... però m'he adonat que seria molt difícil la convivència si no és parlés d'aquesta manera. Tampoc hi ha opció a posar-se transcendental cada dos per tres.
    Ara, comprenc la teva crítica, i l'he compartit força temps. A més, l'has expressat en un format que m'atrau molt. M'agrada.

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • Hola.[Ofensiu]
    Arbequina | 26-08-2007

    Parlant per parlar es pot dir la veritat.

    Jo, el cert és que sempre havia criticat el parlar per parlar... però m'he adonat que seria molt difícil la convivència si no és parlés d'aquesta manera. Tampoc hi ha opció a posar-se transcendental cada dos per tres.
    Ara, comprenc la teva crítica, i l'he compartit força temps. A més, l'has expressat en un format que m'atrau molt. M'agrada.

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • Parlar, escriure, llegir...[Ofensiu]
    llamp! | 26-08-2007 | Valoració: 10

    La humanitat està dotada d'una característica que ens fa diferents a totes les espècies vives conegudes: la parla. Però també l'escriptura. És evident que parlar per parlar no duu enlloc i dir la veritat costa, és per això que dius que si diguéssim la veritat, no parlariem. Bé, penso que la veritat tampoc és patrimoni de ningú. Podem dir moltes veritats intercalant de tant en tant una mentida, sense que es noti. O podem donar un discurs de mentides i acabar amb una veritat com un temple. Això és molt relatiu. Ara mateix, no tinc la sensació d'escriure per escriure, i tú, segurament no tens la sensació de llegir per llegir, perquè deus estar pensant.... què és aquest comentari tant llarg? Bé, el teu escrit és breu. Però ja saps què deia aquell escriptor castellà: "lo breve, si bueno, dos veces bueno". Això és el què penso. Si més no em dona ales per imaginar. Aprofito la ocasió per saludar-te i et volia preguntar que com és que no et veig mai al messenger? Deus estar ocupada, suposo. Gràcies pel teu comentari al meu darrer poema. Veig que durant l'Agost també has estat publicant. Records del llampec.

  • titània[Ofensiu]
    jOaneTa | 14-08-2007 | Valoració: 10

    com tu dius...

    paraules buides i sense fons,

    això és el que ens envolta.

    Petons.

    jOaneTa

  • tic d'acord![Ofensiu]
    ATZAVARA | 14-08-2007

    si si!!!!

    ;)

    una airejada!!

l´Autor

Foto de perfil de TITÀNIA

TITÀNIA

112 Relats

149 Comentaris

82299 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
"Tots tenim un artista dins nostre, només hem de trobar la manera de deixar-lo sortir"

Sóc de la fornada del 73, Historiadora de l'Art i escriptora ocasional. Apassionada per la cultura en totes les seves expressions: l'art, la literatura, el cinema, el teatre.

Pseudònim: la Titània, personatge mitològic del "Somni d'una nit d'estiu" de W. Shakespeare, és la reina de les fades del bosc. Ambiciosa, enamoradissa i una mica llunàtica, li agrada estimar i que l'estimin.

Em podeu escriure a: eginec@gmail.com

I visitar el meu bloc: http://lembruix.blogspot.com

Ens llegim!