Paraules sàvies

Un relat de: Somnikat7

Ha arribat el dia en que ens sembla que la nit ens ha dut la foscor permanent, ja no se senten els cants del grills a la vora de la finestra; el crits dels gossos que a mitja nit interfereixen en els nostres somnis, la cridòria dels joves que de matinada es fan sentir en mig de la tranquil·litat de la nit; les pàgines dels llibres que una vegada ens descrivien cada instant anònim de la nostre vida, ara han passat ha ser pàgines buides, pàgines en blanc que no han deixat impremta del passat,... però aquells mots que un dia ens vam dir ja han passat a la història, no has de patir, perquè no seran esborrades mai, ja que ens han quedat per sempre...

Comentaris

  • paraules sàvies[Ofensiu]
    Àngel Caigut | 22-09-2005 | Valoració: 8

    Mai la nit s'allarga tant com per enfosquir l'ànima i entristir els cors vius.
    Allò que en el passat fou el nostre tresor resta, avui, inert puix els dos sabem que ja no tenia solució. Mantenim, això si, una excel·lent amistat en la distancia, coronada per esporàdiques trobades que nuen al nostre cor una bona dosi de nostàlgia. Ens tindrem sempre l'un a l'altre, com amics, com suports.
    Saps que pots comptar amb mi, com jo sé que compto amb tu.

    Sigues feliç, Nineta

l´Autor

Foto de perfil de Somnikat7

Somnikat7

12 Relats

52 Comentaris

18688 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
Només sóc un individu d'una societat canviant ...

Sóc catalanista de mena independentista, Catalunya és la meva terra i amb orgull la porto segellada en mi.

M'encanta escriure i expressar-me en fulles de paper, formen part de mi.

Vaig néixer un 21 de juny de 1987.

Per interès, podeu comunicar-vos amb mi a:

nina15_9@hotmail.com

No deixeu de perdre aquesta afició a l'escriptura, sobretot la de la nostre catalana llengua!!

Merci per tot.