Ara...

Un relat de: Somnikat7

Ara és quan et voldria, sí, dec ser egoista, però és ara...
Et cerco per tots els racons del tren, on t'has ficat?... ja no hi ets, ja no tinc ombra, ja no estic protegida per una atmosfera autèntica com la que hi ha quan estic amb tu...
La capa invisible que acabem formant els dos, quan aturem el temps... quan res existeix... només som tu i jo, jo i tu... només. No importa res més, o potser si? Res se'ns resisteix... no quan som nosaltres.
Vull passejar amb tu i descobrir el no-res, que per a mi ho és tot. Vull visitar lo inexistent... m'hi acompanyes? Jo vull, vols tu?
Vull crear un món, un indret diferent, on veure des d'allí la nostra "ilarguia"... la divina Ítaca...

Miro més enllà de la finestra i tot em sembla tant igual, tant mitificat... tant diferent a mi i a tu... tant poc nostre...
Sembla que l'aire va perdent força en cada sospir que em dispara al cos, però en canvi, cada alè teu m'apropa al món somniat, a lo senzill, que tant respecto i vull.
No aspiro a lo impossible, només demano ésser més jo, a apropar-me més al nostre món, on el més imprescindible ets tu...
Avancem a pas ferm al ritme que nosaltres anem construint en cada pas i en cada espurna que formem quan passem de ser dos a ser un.

Més igual si em manca lo innecessari, però no suportaria que em faltés lo que tant m'uneix a trobar el meu lloc...
Sóc feliç, si, ho sóc, a cada instant em reforço de valor, aprenc a avançar amb pas segur i valent...
Ets tu, amor meu, qui fa possible el que tant he desitjat cercar, trobar-me a mi, saber actuar, sense actuar, només sent jo mateixa...
"Sóc" dos nines, la de ulls negres i "tupé" i la que aprecia l'essència de lo senzill sense buscar-hi més.
També sóc com un full en blanc, de tinta transparent, que es va deixant veure mica en mica, sense perdre l'elegància de ser... Amb paciència no es deixa malmetre per res ni per ningú...

Vull que siguis tu... però al meu costat, com jo estic al teu, sense condició...

Som...


-- Nina -- 25.09.06



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Somnikat7

Somnikat7

12 Relats

52 Comentaris

18636 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
Només sóc un individu d'una societat canviant ...

Sóc catalanista de mena independentista, Catalunya és la meva terra i amb orgull la porto segellada en mi.

M'encanta escriure i expressar-me en fulles de paper, formen part de mi.

Vaig néixer un 21 de juny de 1987.

Per interès, podeu comunicar-vos amb mi a:

nina15_9@hotmail.com

No deixeu de perdre aquesta afició a l'escriptura, sobretot la de la nostre catalana llengua!!

Merci per tot.