Osset de Peluix (10). Miranda i Eric acorden una cita temporal.

Un relat de: Unicorn Gris

L'Eric l'obre la porta.

- Passa, Miranda. Vols alguna cosa? Un vas d'aigua? Només tinc això o coca-cola, mon germà no s'han enrecordat de comprar i jo he estat ocupant escrivint una mica.

La Miranda prova un vas de coca-cola, però se'l deixa a mitges perquè té més ganes de sentir la cita d'Eric.

- Em vas dir que volies quedar amb mi, noi...

- Escolta. Veuràs. Tu ets una bona noia, i jo... Veuràs, jo penso que si veiessis altres nois, t'ho repensaries i deixaries definitivament l'Armando.

- Et recordo que queda la promesa de mon àvia...

- Sí, ja hi he pensat. Veuràs, podriem fer una promesa... quedaré amb tu una setmana.

- Una setmana? Només?

- Mira, Miranda, jo... aviam... - L'Eric parla nerviós. - Quedem una setmana i, si m'agrada la nostra relació, serem nuvis permanentment. Però si no m'agrada, ens separem.

La Miranda mira atentament el seu intelectual cupido.

- O sigui que em dones una oportunitat.

A l'Eric li tremolava la veu:

- Sí, jo...

- Bé, però hauríem de proposar unes normes, maco.

- Normes?

- Sí, perquè no vull que abusis de la situació. A veure, el primer que vull que em prometis, és que no et faràs el llastimós per a que jo trenqui el pacte.

- Vols dir que no insisteixi en ser pessimista?

- Noi, això que en diuen pessimisme és una forma de ser. No em molesta que et tingui que tenir paciència a vegades, només demano que no em facis un mal viure en tota la setmana.

- Bé, d'acord. M'esforçaré per fer-te contenta mentre duri la setmana.

- I no facis intents de trencar la setmana abans de temps. Has de finalitzar aquesta juguesca que tu has acordat.

- Bé. Jo vull una norma.

- Quina?

- Que si tu vols, em pots abandonar abans que acabi la setmana.

La Miranda somriu amb simpatia. Veu que l'Eric, sota la seva paret d'inseguretat, hi ha un home madur i de confiança. I això, a ella en concret, la fa sentir-se segura.

- Ok, tindré en compte aquesta possibilitat que em dones. Però estic convençut que, amb el temps, tu seràs el qui no em deixi abandonar-ho.

Acorden dues o tres condicions més.

- Bé, maco - La Miranda està contenta. - Tot solucionat.

- I quan quedarem?

- Aquesta mateixa nit! Mira, em sembla que al meu restaurant preferit hi quedarà una taula per tu i jo. Arregla't i posa't guapo! Que aquesta roba d'estar per casa està molt bé per quan estàs escrivint literatura davant l'ordinador, però no serveix per nar mudat a una cita amb una noia! Veuràs com ens divertirem! No s'haurà acabat la setmana i ja no voldràs que acabi mai! - Li fa un petó a la galta carinyós i marxa. - A les deu et passo a buscar a la plaça del centenari. Fins aviat!

La Miranda fa un gest d'adeu i surt per la porta, tancant suau però emocionada.

(Visita La Stoa: www.cromelnordic.org)

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Unicorn Gris

Unicorn Gris

143 Relats

321 Comentaris

160937 Lectures

Valoració de l'autor: 8.96

Biografia:
Em presento.

Em dic Unicorn Blanc del Bosc, o Unicorn Blanc. També utilitzo, per raons pràctiques, els pseudònims de Crom el nòrdic, Unicorn Gris i Cuidador d'Ossets, si bé només posaré articles nous en aquest últim pseudònim i en aquest mateix en què ara em veieu (els altres noms d'usuari són de consulta i, en certa manera, d'emmagatzemament d'antics articles).

Els meus ideals són el catalanisme, la literatura, el món de la fantasia i l'acceptació de les normes socials que defenso, entre d'altres.

El meu nom de Facebook és
"Mark Corbera Mestres" .

El meu nom de Twitter és
"El Dorat"

El meu email és
webmestre2(arr.)gmail(punt)com

El conjunt de les meves webs (és a dir, de les webs administrades, moderades o dirigides per mi) es diu Portal Perenne, també anomenat "el Perenne" i està format, entre d'altres, per Lletra Perenne, també anomenada "la Perenne" .

La meva web d'articles es diu, com hem dit, Lletra Perenne i està a:
http://lletra-perenne.fandom.com/ca .

Actualment disposo de fòrum, el Fòrum Perenne, part de el Perenne, la direcció del qual és:
http://forum-perenne.foroactivo.com/ .

Podeu tenir accés a tots els relats de Lletra Perenne publicats a Relats en Català aquí:
https://lletra-perenne.fandom.com/ca/wiki/Lletra_perenne_Wiki#Continguts_del_Cosmos_Perenne_en_la_web_Relats_en_Catal.C3.A0

Els meus pseudònims a Relats en Català són: Unicorn Blanc del Bosc, Unicorn Gris, Cuidador d'Ossets i Cromelnordic. Observació: m'hagués volgut dir "Unicorn Blanc", però no podent fer-ho, em vaig fer dir "Unicorn Blanc del Bosc".

Que vagi bé!!!