ORGASME DE CAPVESPRE - De la sèrie Solos de trompeta (2)

Un relat de: Àlex Vidal Vidal
'Alone Together' - Chet Baker

Fa pocs minuts vèiem des de la finestra com el sol es postrava davant del Castell de Burriac. Ara ja les ombres abracen la vida i la mort i t'observo com, a sobre del llit i amb les mans sobre el teu sexe, gemegues i et passes la llengua pels llavis. I el teu plaer m'embolcalla. Sembles sola però estem sols. Alone together. T'acarono la galta i em xucles el dit polze, ara amb els ulls tancats, ara mirant-me trapella, excitada, provocant-me i sentint-te ampla com l'oceà. Gairebé tota nua, les cuixes obertes, la pell suada, les mans, expertes, mostrant el camí del plaer. Mous els peus encara amb les sabates altes i les puntes es giren cap endins, cercant-se l'una a l'altra en un gest d'innocència i abandó. Una dolça melodia surt de la trompeta de Chet Baker i tota tu tremoles i mulles el món sencer. I el món somriu.

Comentaris

  • Retrat del roig[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 06-12-2011 | Valoració: 10

    Poques línies per a descriure la sublimació eròtica. Frases que cal rellegir dues o tres vegades, o quatre, per assaborir-les millor, com els pinyons al plat després de berenar una bona coca. Ambientació perfecta i música al ritme de les cames i els tacons que s'observen. Una meravella. Abraçades.

    Aleix

  • Encís[Ofensiu]
    Unaquimera | 02-12-2011 | Valoració: 10

    Malgrat la seva brevetat, el relat conté algunes frases que encisen quan són descobertes, des de la primera lectura.
    Després, en una segona, quan s’assaboreixen amb la calma que permet conèixer per endavant el desenllaç del text, guanyen mèrits i enriqueixen la tornada.

    Ha estat un plaer tornar a passar per aquí...

    Ah, ja que pel que dius sembla que t’agrada que et sorprenguin per la part humana, crec que he d’oferir-te aquesta altra breu lectura: DELIRI

    T’envio una abraçada de tardor lluminosa,
    Unaquimera

  • Un xic de dolç[Ofensiu]
    Unaquimera | 30-11-2011 | Valoració: 10

    Un altre relat amb una banda sonora molt adequada al text, ja que el so de la trompeta afegeix tendresa i erotisme a la descripció, que de per si ja ho és, i li aporta un xic de dolç, com si fos la cirereta d’un pastís que no embafa gens a qui el paladeja... si de cas, que deixa A M B ganes de més.

    Realment, per llepar-se i rellepar-se els dits!

    T’envio una abraçada de tarda,
    Unaquimera

  • perfecte Àlex...[Ofensiu]
    joandemataro | 30-11-2011 | Valoració: 10

    un orgasme descrit pas a pas, fins arribar al zenit. Amb un vocabulari delicat, sensual i acompanyat per una música que s'escolta de fons...
    gràcies de nou per compartir i pels teus comentaris, és un plaer...
    joan

  • Intens i sublim.[Ofensiu]
    Carles Ferran | 30-11-2011 | Valoració: 10

    Pell de gallina. Apassionant (pura passió). Segur que ja sabies que qui sonava era Chet Baker, no crec que estiguessis per la música. Un dels relats eròtics més intensos i suggeridors que he llegit.. Eleves al sublim coses que podrien haver estat presentades grollerament. Et felicito.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Àlex Vidal Vidal

Àlex Vidal Vidal

14 Relats

40 Comentaris

16821 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
He arribat a un punt en què vull fer allò que em ve de gust.
I el fet és que em ve de gust escriure, expressar i compartir.

Pots visitar el meu bloc, on també trobaràs tots els meus relats, a més de crítiques literàries, alguna crònica de viatges i d'altres escrits:

http://alexvidal.blogspot.com/