Onzena dotzena de nanos

Un relat de: nuriagau

*


01. Repetitiva i personalitzada

L'autor del Manual per conservar la parella escrivia:
"Desitjo que aquest llibre t'ajudi a superar la crisi".


(Tema: Dedicatòries)

---o0o---

02. Voldria perdonar-te

T'estimava i les teves actuacions feren que t'odiés. Ara, al llit de mort, em demanes perdó però només sento compassió.


(Tema: Situació límit)

---o0o---

Nanorelat guanyador

03. Aniversari de noces

Els regals d'ell sempre foren poc romàntics (planxa, aspiradora...) i aprengué a no il·lusionar-se massa. Enguany, la deixà atònita: res.


(Tema: Expectatives frustrades)

---o0o---

04. Quan ja no t'expliquen res

Sortosament intuí la contrasenya secreta del Facebook de la filla (data de la menarca). Així seguia controlant les seves amistats.


(Tema: Xarxes socials a Internet)

---o0o---


05. "Patchouli"

Deixà seduir-se per aquell exemplar de mascle ibèric. Quan ell aixecà els braços per abraçar-la, li matà l'excitació de cop.


(Tema: Les olors)

---o0o---

06. Com si fos ahir

Mentre bressolava i acaronava la néta, recordava els moments viscuts quan la filla era bebè. Tan sols feia trenta anys.


(Tema: Temps fugit)

---o0o---

07. Contra el "mal d'ull"

La mare i l'àvia eren bruixes i, quan les feia enfadar, per si de cas, agafava el seu amulet.


Basat en un cas real
(Tema: L'amulet)

---o0o---

08. Oh, Matech!

L'allan lee comprà un amulet al Bruixot per tal d'aconseguir que Omatech despengés el seu relat "El pla dels roures".


(Tema: L'amulet)

---o0o---

09. La importància d'anomenar-se Natàlia

La Natàlia abandonà el marit. No volia ser una Colometa més. Hauria d'haver llegit, de jove, La Plaça del Diamant.


(Tema: La Plaça del Diamant)

---o0o---

10. L'estrès de la crisi

Segello l'atur, assisteixo als cursos de formació, m'entrevisto amb les assistents socials... i tot això, sense faltar a la feina!


(Tema: Crisi econòmica)

---o0o---

11. Mama, no pateixis

Al papa li fa fàstic la seva secretària. He sentit com li deia per telèfon: "Fotocopia l'informe avui, rateta meva"


(Tema: Els ratolins)

---o0o---

12. Estranys en un metro

A les hores punta, em sento entaforat; en d'altres moments, estranger i, a més, sóc dels pocs que pago bitllet.


(Tema: Els transports públics)

---o0o---


Comentaris

  • que divertits![Ofensiu]
    xuxú | 13-06-2010

    m'han gradat aquests nanos. Trobo que són molt originals.

    xuxú :D

  • gràcies pel teu contacte i.....[Ofensiu]
    joandemataro | 08-06-2010 | Valoració: 10

    molt xulos els nanos, és un tema al qual de moment no m'he enganxat però un dia ho provaré.

    Per cert Núria, saps que és de petit el món.. que ahir em vaig eneterar que tenim tu i jo un munt d'amics en comú, et sonen: Francesc, Goyo, Glòria, Leandra, Jorge, Pere F, Amadeu, Teresa, Quim, Elena, Jordi P, Jesús, Pere S...

    una abraçadota encara més encaixada
    joan

  • Una unça d'onzenes[Ofensiu]
    llamp! | 04-06-2010


    De tant en tant, m'escapo al teu racó per veure els nanets que surten de la teva imaginació. Ara perquè fa poc em vas comentar i et dec, mínim, un comentari.

    Els teus nanos són petits fils conductors, imatges passatgeres, petites virtuts que ens deixen flaixos d'originalitat i bon gust.

    Et desitjo prosperitat nanoreptaire i que aquesta unça d'onzenes arribi a la dotzena de dotzenes, com les caixes d'ous.

    Un plaer llegir-te.


    Centellejant!



  • Els Nanos de la Núria...[Ofensiu]
    Toni Arencón Arias | 03-06-2010 | Valoració: 10

    Per separats, molt bons. En conjunt, genials.

    Em quedo amb el 4. (Ai, que em faig gran! I ells dos també!)

    Per a quan un llibre recopilatori de nanos? T'ho has plantejat? Si necessites il·lustració de portada, podria fer-te una nano-il·lustració. No em dedicaria massa temps! :))))))))

    Una abraçada.

    Toni.

  • SÚPER BONS!![Ofensiu]
    Núria Niubó | 31-05-2010 | Valoració: 10

    Un bon recull de Nanos per passar l'estona entretinguda i divertida en uns quants d'ells, i
    per reflexionar en altres.
    Tots tenen algo per destacar , però el 8 el trobo molt bo!
    Ets una Nanoreptaire Súper , en tots el sentits!

    FELICITATS NÚRIA!!

    Nano de comiat.


    Una abraçada llarga, càlida i rodona, de vint segons, però intensa i plena dels millors desigs per acaronar-te els sentits.



Valoració mitja: 10