Ombres de records

Un relat de: ROSASP

En els records passejo, per la perifèria
de moltes imatges. No sé que sento.
Difícilment es pot descriure
un batibull de sensacions abstractes.

Volo través l'espai, torno endarrera,
el temps és subjectiu, tinc una edat incerta.
Busco la pau, el místic significat del instants
que no s'esborren.

Tot plegat, una teranyina...

Els colors s'apaguen, les imatges ballen
i esdevé impotència trobar laberints
en contes de somnis.

Vull esperar-te al final del temps,
allí on estan escrites les ombres dels misteris,
on les puntes dels dits toquen amb delir
la suau sensació de la música inèdita.

Comentaris

  • Penso com tu.[Ofensiu]
    Llibre | 11-12-2004

    Els records són ombres i com a tals tenen la imatge desdibuixada, poc definida. I cada volta que hi anem, que rememorem un instant, una sensació, un sentiment, una vivència... estem recordant el darrer record que hem tingut d'aquell fet o sensació.

    Bé: no sé si m'explico. Penso que no gaire. És difícil, de vegades, parlar de coses tan abstractes tot just amb quatre paraules.

    Però el que m'ha cridat l'atenció d'aquest poema ha sigut el pas del temps que es llegeix entre línies. L'inicies en el record. L'acabes en el futur ("al final del temps"), tot i que possiblement parles de la persona que ha evocat aquest record ("Vull esperar-te ").

    Fins la propera!

    LLIBRE

l´Autor

Foto de perfil de ROSASP

ROSASP

312 Relats

1612 Comentaris

643335 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Hola! Sóc la Rosa Saureu, una lleidatana somiadora de mena i una mica surrealista. Convertir allò que caço al vol en paraules és el més semblant a tenir ales. En el meu cas, escriure no és només una afició o una necessitat sinó una forma de sentir i veure la vida. Utilitzo la poesia, els contes i els relats curts per intentar expressar les petites i grans coses que omplen i buiden els dies.
Vaig tenir la sort de ser escollida per a la plaquette "Singulars d'un Plural" a la ciutat de Girona, en què poetes inèdits vam compartir espai amb autors de renom. Formo part del llibre de relatsencatalà.com versió 2.0 i del primer llibre de poemes. També he guanyat el segon premi de poesia Seu Vella de Lleida-2008. Aquesta empenta, junt als vostres comentaris i continu suport, han estat un gran estímul per continuar endavant.
El meu repte personal és aprendre constantment a viure. M'agrada la música, l'art en general, somriure molt i estimar tant com pugui. Estic enamorada de la meva llengua i sé que el nostre vincle és cada cop més fort i ferm.
Respecte a vosaltres, sento que ens uneix un fil comú que m'agradaria sentir sempre proper.
Per si necessiteu quelcom, el meu correu és: rosasaureu@telefonica.net
Gràcies per tot!

Si voleu, també podeu visitar el meu bloc de videopoesia


R en Cadena

El Vicenç Ambrós i Besa em va passar la cadena i jo l'he passat al Capdelin i a la gypsy

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")