Novena dotzena de nanos

Un relat de: nuriagau

*


01. Un consell interessat

Per poder ser feliç, m'aconsellà que em separés de la dona. Mesos més tard, ell i ella vivien junts feliçment.


(Tema: Consells)

---o0o---

02. Qui paga mana
-T'ajuda el psicòleg?
-Molt, malgrat la dona digui que no.
-T'agrada el que et diu?
-Sí, sinó no li pagaria.

(Tema: Psicòlegs)

---o0o---

03. Reunió de pares

-Com ha anat?
-Com sempre: les informacions de cada any i els pares dels alumnes conflictius tampoc hi han assistit.
(Tema: Reunions i assemblees)

---o0o---

04. Un blaugrana sobre rodes

Al camp, estava a l'última fila. A les jugades interessants, tothom s'aixecava i... Ara veig els partits a la tele.


(Tema: Sobre rodes)

---o0o---

05. Sant Arnau
-Mare, qui va ser sant Arnau? -preguntà l'Arnau petit.
-Fou un comte, l'heroi del naixement de Catalunya.
-Guau! M'expliques la història?
-Saps què? Millor rellegim la llegenda de Sant Jordi.

(Tema: Gestes heroiques)

---o0o---

06. Estratègia masculina

Des que descobrí que observant com mengen les dones s'endevina el comportament sexual, sovinteja els restaurants de calçotades buscant candidates.


(Tema: Calçots)

---o0o---

07. Dependència i unió a RC

Prosistes i poetes es criticaren, mútuament i polèmica, mentre endrapaven calçots. Finalment, tots els relataires plegats dansaren el ball del porró.


(Tema: Polèmica)

---o0o---

08. Tot el que baixa, puja

Les notes de l'Oriol havien baixat des que s'asseia darrere l'Alba. Sempre lluïa uns tangues que només li feien pujar...


(Tema: Nano-Trempa)

---o0o---

09. Carrosseria humana mediocre

Només un cop aconseguí que ella l'afalagués:
-Amb tu aniria fins al final!
Evidentment, no l'havia reconegut dins del Rolls-Royce.


(Tema: Concurs de tirar floretes)

---o0o---

10.Ni antenes ni verds!

Els tafaners terrícoles se'ns imaginen amb antenes perquè voldrien tenir-ne. Però, en què deuen pensar per creure's que som verds?


(Tema: Anotacions d'un extraterrestre)

---o0o---

Nanorelat guanyador

11. Amb la tecnologia, també és l'últim que es perd

Desitjava comunicar-se amb ell. Tenia connectat el messenger, el correu electrònic, el Facebook, el mòbil... Res. Finalment, mirà la bústia.


(Tema: Esperança)

---o0o---

12. Il·lusió virtual

Desitjava tant conèixer els quaranta relataires d'RC... Al punt de trobada de la Calçotrobada, només hi aparegué en George Smith.


(Tema: Sorpreses frustrades)

---o0o---


Comentaris

  • Uns nanos sorprenents![Ofensiu]

    Sempre em sorpren la teva capacitat per a contar una història en tant poques paraules. Ja sé que d'això es tracta als nanoreptes i em sembla genial.

    M'han cridat especialment l'atenció els nanos 1, 3, 4, 6, 7 i 8.

    Crec que, a banda de contar una història, hi poses molt sentit de l'humor, cosa que a mi m'encanta personalment, atesa la meva afició
    a buscar un somriure en tot alló que llegeixo.

    Et desitjo unes bones vacances de Setmana Santa i Pasqüa de Resurrecció.

  • Súper Nanos![Ofensiu]
    Núria Niubó | 30-03-2010 | Valoració: 10

    Un bon recull de Nanos, que encara els recordo bé. De temes ben diferents i ben acertats tots.

    El consell interessant... si que és interessant doncs ens ajuda a no fiar-nos tant de la gent!
    Reunió de pares... molt , però que molt cert!
    Sant Arnau... ai, ai, ai, que fugim d'estudi!
    Estratègia Masculina... molt ingeniós el noi!
    Dependència i unió a RC... molt emotiu!
    Tot el que baixa, puja... autèntic!
    I el Nano guanyador , especialment bonic, l'esperança per damunt de tot!
    I quin desengany en la Sorpresa frustrada, jo tinc aquesta I.lusió virtual encara pendent de fer-la realitat!

    M'ho he passat molt bé llegint els teus súper nanos.
    Una abraçada virtual en espera de la real!
    Núria

  • Arribo tard![Ofensiu]
    deòmises | 26-03-2010

    I amb un descuit com el meu, el millor és arranjar-ho com Déu mana. I quina millor forma que comentant-te i felicitant-te alhora?

    Per molts anys, Núria, que continuïs tan fresca i graciosa (això primer sense malpensar...) i que els nanoreptes tinguin les teves aportacions igual d'entremaliades que una guspira arnaldiana! ;)


    d.